باغ‌ویلاها نوعی از سکونتگاه‌های بسیار محبوب هستند و روز به روز تعداد افرادی که مایل به خرید آنها هستند افزایش پیدا می‌کند. البته افزایش محبوبیت باغ‌ویلاها کاملا منطقی است چرا که معمولا باغ‌ویلاها دارای ویژگی‌هایی هستند که خانه‌های شهری امروزی، از آنها بی‌بهره‌اند.

image-20210118155810-1.jpeg

در شهرهای بزرگ مانند تهران، به دلیل افزایش و رشد جمعیت خانه ها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند. از زمان قدیم تا به حال به دلیل بیشتر شدن تعداد جمعیت شهرها، متراژ بسیاری از خانه ها به مراتب کم تر شده است و فضاهای سبزشان نیز کاهش یافته است.

باغ ویلاهای اکثرا در مناطق خارج از شهرها که جمعیتی کم تر و همین طور فضای سبز بزرگ تر و آب و هوای مطبوع دارند، ساخته می شوند. از آن جایی که به تازگی ساخت و ساز باغ ویلا به یک روش جدید برای سرمایه گذاری تبدیل شده اند، بسیاری از مناطق خارج شهرها که آب و هوای خوبی دارند، به شهرک های ویلایی تبدیل شده اند که در خود چندین باغ ویلا با متراژها و قیمت های مختلف را در خود جای داده اند.

یکی از بهترین مناطق سرسبز در غرب تهران که در آن باغ ویلاهای خوبی هم وجود دارند، شهریار است. شهرستان شهریار چندین سال است که لقب نگین سبز استان تهران را به دست آورده است و دلیل این امر، وجود باغ های سرسبز و حاصل خیز در این منطقه است که هر ساله محصولات تازه و با کیفیت زیادی از آن ها برداشت می شود. این منطقه نسبت به سایر مناطق اطراف تهران وسعت بیشتری دارد و از چند منطقه و ناحیه تشکیل شده است. تعداد شهرک ها و دهکده های ویلایی شهریار نسبتا زیاد است و بسیاری هم متعقد هستند که بهترین شهرک ویلایی در اطراف تهران نیز، در منطقه قرار دارد.

بهترین شهرک های ویلایی شهریار

شهرک کهنز، شهرک والفجر، شهرک تیسفون، شهرک امیریه (کرد امیر) و شهرک کردزار چند نمونه از شناخته شده ترین مناطق ویلایی در شهریار هستند.

شهرک والفجر یکی از شهرک های نسبتا جدید تر شهریار است. در صورتی که مایل به خرید باغ ویلا لاکچری و مدرن هستید، احتمالا این شهرک می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید باغ ویلا باشد.

شهرک کهنز یکی از شهرک هایی است که در نزدیکی بخش مرکزی شهریار قرار دارد. وقت گذراندن در باغ ویلاهای این شهرک بسیار راحت است چرا که کهنز امکانات تقریبا برابری با شهرها دارد. مراکز ورزشی، آموزشی و فرهنگی و استادیوم تنها چند مورد از امکانات این شهرک هستند.

کردزار را می توان شناخته شده ترین شهرک ویلایی در شهریار به حساب آورد. این شهرک موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته و از یک جهت به اندیشه و از جهت دیگر به شهریار راه دارد. یکی از بهترین خصوصیات شهرک کردزار آب و هوای خوب آن است که باعث شده است تا چند تا از بهترین باغ های کل شهریار، در این شهرک قرار داشته باشد. شهرک کردزار چند بخش دارد که در آن ها باغ ها و باغ ویلاها به صورت تقریبا جدا از هم قرار گرفته اند.

دهکده ویلایی کرد امیر نیز درست مانند کهنز در بخش مرکزی شهریار قرار گرفته است. در امیریه امکانات زیادی مانند پارک، درمانگاه، اورژانس، سالن ورزشی، استخر، کتابخانه و ... ساخته شده است و همین امر باعث بیشتر شدن رفاه در این منطقه می شود. چند مورد از لوکس ترین و با امکانات ترین باغ ویلاهای اطراف تهران در این شهرک ساخته شده اند. در صورتی که شما به دنبال خرید باغ ویلا ارزان در اطراف تهران هستید، باید بدانید که در این شهرک، باغ ویلاهای زیادی با رنج قیمت های مختلف به فروش می رسند.

البته باید دقت کنید که شهرک های معرفی شده، تنها بخش کوچکی از منطقه های ویلایی در شهریار هستند و منطقه های دیگری نیز در این شهریار وجود دارند که ممکن است برای شما جذاب باشند. شهریار چند سالی می شود که به دلیل افزایش جمعیت و همین طور بیشتر شدن تعداد باغ ویلاها، از لحاظ امکانات و رفاه پیشرفت چشم گیری را شاهد بوده است و به همین دلیل ساخت و ساز و خرید و فروش باغ ویلا در این محل، کمی رواج پیدا کرده است.

املاک ملکبین

مشاورین املاک ملکبین، با بیش از دو دهه سابقه در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق غربی تهران و به خصوص شهریار، می توانند بهترین مشاور و راهنمای شما برای خرید باغ ویلای مورد نظرتان با بهترین قیمت باشند.

کد خبر 579905

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha