هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲۷ دی ماه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان معامله شد.

طلا هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم در برابر دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۹هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۳۷۵ هزارتومان رسید.

انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۲۹ دلار  و ۱۱ سنت فروخته شد.

به گزارش ایرنا، بررسی‌ها نشان می‌دهد، هفته‌های گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا موثر بود.

همچنین کاهش نرخ انس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده و کارشناسان افت بیشتر انس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش‌بینی کرده‌اند. کاهش ریسک‌های بین‌المللی پس از پذیرش شکست دونالد ترامپ و معرفی جو بایدن به عنوان رییس‌جمهوری قانونی آینده آمریکا نیز بر این روند تاثیرگذار بوده است.

علاوه براین انتظار می‌رود با آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری کاهش یابد.

کد خبر 579589

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha