هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲۷ دی ماه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان معامله شد.

طلا هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم در برابر دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۹هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۳۷۵ هزارتومان رسید.

انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۲۹ دلار  و ۱۱ سنت فروخته شد.

به گزارش ایرنا، بررسی‌ها نشان می‌دهد، هفته‌های گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا موثر بود.

همچنین کاهش نرخ انس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده و کارشناسان افت بیشتر انس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش‌بینی کرده‌اند. کاهش ریسک‌های بین‌المللی پس از پذیرش شکست دونالد ترامپ و معرفی جو بایدن به عنوان رییس‌جمهوری قانونی آینده آمریکا نیز بر این روند تاثیرگذار بوده است.

علاوه براین انتظار می‌رود با آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری کاهش یابد.

کد خبر 579589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha