نتایج رئال با زیدان در چند فصل اخیر برای هواداران این تیم زیاد راضی‌کننده نبوده، همین چند روز قبل بود که تیم پرآوازه اسپانیایی جام حذفی را از دست داد، حال برخی از هواداران کهکشانی‌ها معتقدند زیدان با رئال به آخر رسیده است.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، ریوالدو، اسطوره  و ستاره سابق بارسلونا، ضمن تحسین رونالد کومان، مربی بارسا، در کار با بازیکنان جوان این تیم، از زیدان انتقاد کرد که نتوانسته در رئال مادرید چنین کاری انجام دهد. ریوالدو توضیح داد که کومان توانسته استعدادهای جوان بارسلونا را با بازیکنان باتجربه این تیم ادغام کند. من همیشه گفته‌ام که نکته کلیدی در هدایت بازیکنان جوان این است که آنها را تحت فشار زیاد قرار ندهید و فکر می کنم کومان در انجام این امر موفق بوده و توانسته بازیکنان جوان تیم را در کنار سرخیو بوسکتس و لیونل مسی و جوردی آلبا قرار دهد. کومان به خاطر این کار شایسته تبریک و احترام است.

نمی‌دانم چه کسی پشت این قضیه است اما زیدان در حال حاضر دارد درست عکس کاری را که در ابتدا با استفاده از استعدادهای جوانی مثل فده والورده و رودریگو گوئز یا وینیسیوس انجام داد را دنبال می کند. این هفته خواندم که ممکن است وینیسیوس جریمه شده باشد چون وقتی زیدان صحبت می کرده سرش توی موبایلش بوده. این مسائل نباید با کنار گذاشتن بازیکن از بازی حل شود، چرا که در آن صورت شما به تیم خودتان ضریه می زنید و زیدان دارد به خودش ضربه می زند. این به معنای از دست دادن بازیکنی است که حضورش در بسشیاری از بازی ها حساتی است. این مسائل معمولا با جریمه مالی حل می شوند.

نظرسنجی مارکا: زیدان با مادرید دیگر به ته خط رسیده!

مارکا در نظرسنجی از طرفداران رئال مادرید به این نتیجه رسید که زیدان باید از هدایت کهکشانی‌ها برکنار شود. ۷۲ درصد کاربران رئال مادرید مدعی هستند که زیدان با رئال به آخر خط رسیده و باید از این تیم برود. آنها معتقد هستند که هدایت کهکشانی‌ها با ستاره‌های جدید باید در دست فردی دیگر به مانند رائول یا الگری بیفتد. رئال مادرید چهارشنبه شب باید با آلکویانو در جام حذفی معروف به کوپادل‌ری برود و باید دید چه نتیجه‌ای در آن بازی رقم می‌خورد.

کد خبر 579578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha