مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش غلظ آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (۲۷ دی) از بارش برف و باران در استان‌های کشور از امروز خبر داد.

بارش برف و یک روز زمستانی در بجنورد

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایسنا؛ صادق ضیاییان گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۲۷ دی) در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از غلظت آلاینده‌های جوی کاسته خواهد شد و در استان‌های کرمانشاه لرستان و ایلام بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی ادامه داد:  فردا (۲۸ دی) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، لرستان، کردستان، همدان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و دامنه‌های البرز و تهران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، دوشنبه (۲۹ دی) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و برخی استان‌های غرب کشور بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه سه‌شنبه (۳۰ دی) در برخی از مناطق غرب و شمال غرب بارش برف و باران رخ می‌دهد، اظهار کرد: روز چهارشنبه (۱ بهمن) برای شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر بارش پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز (۲۷ دی) نیز غرب دریای خزار مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ دی) نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با افزایش باد با احتمال بارش پراکنده وکاهش ابر در اوایل شب با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۹ دی) قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش باد و افزایش ابر در اواسط روز با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 579539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha