عکس خندان کیم جونگ-اون با ماسک یکبار برای همیشه به بیرون درز کرده است. در یک مراسم که اسم رسمی حزبی برآن نبوده و در یک مرکز تجاری در اول آوریل ۲۰۲۰ برگزار شده، رهبر کره شمالی ماسکی بر چهره دارد که هر لحظه امکان دارد کش آن در برود.

اون + ماسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازفارن پالیسی، تصاویر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ملاقات‌ها و سفرهایش در فضای باز یا بسته و در دوران شیوع ویروس کرونا نشان می داد او زیربار زدن ماسک نمی‌رود. برای اولین و آخرین بار او در اول آرویل ۲۰۲۰ برای ۲۰ ثانیه در یک مرکز تجاری ماسک به صورت زد که عکس وی ثبت شد که این عکس توسط اکونومیک تایمز منتشر گردید. او یک موشک بادی بچه گانه زیر بغل داشت و کش این ماسک امکان داشت در آنی در برود. این مهم  به سبب فیزیک و تایپیکال ظاهری صورت او است.

از ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ بیش از هزاران عکس رسمی از کیم جونگ اون در باره فعالیت‌هایش منتشر شده که در هیچکدام از آن‌ها ماسک به چهره ندارد. این درحالی است که حتی در مانورهای نظامی متعدد که برخی از آن ها در عکس‌های گاردین منتشر شد، مشاهده می شود.  که عمده ژنرال‌های وی از ماسک استفاده کرده‌اند.

در یک عکس دیگر در مراسم سالیانه پلنیوم کارگری در حالیکه هیات همراه همگی ماسک بر چهره دارند، رهبر جوان کره شمالی بازهم بدون ماسک در پشت میکروفن مشغول سخنرانی است.

به هر روی ابتدا کره شمالی شیوع هرگونه ویروس کووید ۱۹ را در کره شمالی تکذیب کرد. پس از آن جسته و گریخته آمار و ارقامی از شیوع آن منتشر شد و از آوریل ۲۰۲۰ رسما کره شمالی هیچ آماری از وضعیت شیوع کرونا دراین کشور منتشر نکرد. در پایان تابستان سال گذشته اما خبرهایی مبنی بر کنترل کامل این ویروس در پیونگ یانگ منتشر شد. اما عکس‌هایی از مردم این کشور منتشر شده که عمدتا ماسک به چهره دارند.

کد خبر 579403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha