شرکت ال‌جی در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک ۲۰۲۱ (CES 2021) تصاویر بیشتری از «تلفن لوله‌شو» تولیدی‌اش را به نمایش گذاشت تا ثابت کند این تلفن واقعی است.

LG Rollable

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌نت غول کره‌ای صنایع الکترونیک قبلا در شهریور ماه نخستین تصاویر از این گوشی هوشمند را منتشر کرده بود، اما این هفته در CES 2021 تصویری واضح از روبرو از آن را به نمایش گذاشت و اکنون می‌دانیم نام این گوشی LG Rollable است.

تصاویر پیشین نمایی کناری از این گوشی را به صورت یک تلفن استاندارد در نور کم نشان می‌داد که با باز شدن به صورت یک تبلت باریک در می‌آمد. اما کلیپی که در لاس‌وگاس نشان داده شد، این تلفن را با تمام شکوهش نشان می‌دهد: یک گوشی با صفحه نمایشی که با آرامی باز می‌شود تا به صورتی یک صفحه گسترده درآید- مانند یک تلویزیون لوله‌شدنی در ابعاد کوچک.

احتمال صفحه نمایش این تلفن بر حسب نیاز مصرف‌کننده می‌تواند کوچک و بزرگ شود- به صورت یک وسیله موبایل در هنگام رفتن شما در آید و هنگام نشستن و تمرکز داشتن به صورت یک تبلت عمل کند.

اما فقط شرکت ال‌جی نیست که ایده تلفن‌های لوله‌شو را دنبال می‌کند. شرکت‌های TCL و Oppo هم نیز به دنبال ساختن چنین گوشی‌هایی بوده‌اند و باید در ماه‌های آینده منتظر ماند  و دید آنها چگونه ایده را به مرحله عمل در می‌آورند.                                                                                                                                     

کد خبر 579311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha