گلکسی S21 گوشی پرچمدار جدید سامسونگ روز پنجشنبه ۲۵ دی در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۱ (CES 2021) در لاس‌وگاس آمریکا رونمایی می‌شود.

Samsung

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌نت غول کره‌ جنوبی صنایع الکترونیکی مراسم رونمایی مجازی از گلکسی S21 را در ساعت ۷ صبح به وقت ساحل غربی آمریکا در لاس وگاس (ساعت ۶.۵ بعداز ظهر به وقت تهران) در آخرین روز CES 2021 انجام خواهد شد و از طریق کانال یوتیوب سامسونگ یا وب‌سایت آن قابل‌مشاهده است.

سامسونگ در دعوتش برای این رویداد در اوائل ژانویه مضمون آن را «خوش‌آمدگویی حماسه روزمره» نامید. انتظار می‌رود سامسونگ علاوه بر رونمایی از گلکسی S21 برخی از تجهیزات جانبی جدید را هم معرفی کند.

سامسونگ احتمال سه مدل متفاوت از گوشی پرچمدارش را معرفی خواهد کرد: مدل ۶.۲ اینچی S21، مدل ۶.۷ اینچی S2۱ پلاس و مدل ۶.۸ اینچی S21 اولترا. انتظار می‌رود این سه مدل عمدتا مشابه باشند، اما مدل‌های بالاتر مدول‌های دوربین بزرگتری دارند که قابلیت‌های عکسبرداری و فیلمبرداری‌شان را تقویت می‌کند.

سامسونگ ممکن است امسال معرفی مدل‌های جدید گلکسی نوت (Galaxy Note) را متوقف کند و آن را با قابلیت استفاده از قلم S روی گلکسی S21 اولترا جایگزین کند.

انتظار می‌رود سامسونگ علاوه بر معرفی خط گلکسی S21 برخی از تجهیزات جانبی جدید را هم معرفی کند، از جمله هدفون‌های توگوشی Galaxy Buds Pro و ردیاب‌های هوشمند شبیه به ردیاب «تایل» (Tile tracker) که احتمالا «تگ هوشمند گلگسی» (Galaxy Smart Tags) نامیده می‌شود تا به افراد کمک کنند با استفاده از بلوتوث وسائل الکترونیکی اطرافشان را پیدا کنند.

شرکت اپل هم مدت‌ها است در حال کار بر روی ردیاب هوشمند خودش به نام AirTags است اما هنوز محصولی در این حوزه ارائه نکرده است.

کد خبر 579297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha