مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان طلا از منزل و کشف ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار خلیل واعظی گفت: طی دو هفته پایانی آبان‌ماه ۹۹، سرقت طلا از منزل در شهر بوشهر افزایش یافت و ماموران و کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه‌های سرقت و رصد اطلاعاتی، هویت سارقان را شناسایی کردند افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات منسجم، ماموران ۴ نفر از اعضای این باند غیربومی را که ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، در مخفیگاهشان دستگیر کردند. سارقان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی با ارائه شواهد و مدارک به ۲۱ فقره سرقت طلا از منزل در شهر بوشهر و اصفهان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد این افراد با پرسه زدن در کوچه‌ها و محله‌ها منازل خالی از سکنه را زیر نظر می‌گرفتند و در فرصتی مناسب و در کمترین زمان ممکن، طلا و جواهرات قیمتی را به سرقت می‌بردند.

سردار واعظی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش اموالی که اعضای این باند در شهر بوشهر سرقت کرده بودند حدود یک میلیارد تومانی برآورد شده است گفت: در این مورد، یک خودرو سواری توقیف شد و ۴ متهم دستگیر شدند و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 579172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha