کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آرامی را دارند که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت است.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، کبری رفیعی گفت: از بعد از ظهر پنجشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و بخش‌هایی از کرمانشاه و زنجان بارش برف و باران را خواهند داشت. روز جمعه استان‌های آذربایجان غربی و کردستان مناطقی از آذربایجان شرقی کرمانشاه، ایلام، لرستان و ارتفاعات چهارمحال بختیاری و خوزستان و البرز مرکزی بارش باران و برف و همچنین وزش باد رخ خواهد داد. طی روزهای شنبه و یکشنبه همچنان ادامه بارش‌ها را در جنوب غرب کشور خواهند داشت.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش باد شدید جنوبی همراه با افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان رخ می‌دهد که این شرایط باعث وقوع پدیده بهمن در ارتفاعات رشته کوه البرز خواهد شد و روز جمعه در استان‌های شرقی وزش باد شدید را پیش‌بینی میکنیم. غرب سواحل خزر هم مواج خواهد بود.

وی گفت: تهران امروز کمی ابری همراه غبار صبحگاهی و حداکثر دما هم در تهران به ۱۱ درجه بالای صفر می‌رسد و حداقل دما هم در تهران یک درجه بالای صفر رسید. سردترین مراکز استان کشور شهرکرد با ۱۴ درجه زیر صفر و گرم‌ترین استان دیروز بندرعباس با دمای حدااکثر ۲۸ درجه بالای صفر بوده است.

کد خبر 579130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha