مهدی قائدی، مهاجم جوان و آماده این روزهای استقلال که سابقه گلزنی در دربی را هم در کارنامه دارد، با گل حساسی که در دقایق پایانی دربی ۹۴ به ثمر رساند، تیمش را از شکست نجات داد.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، نودوچهارمین شهرآورد پایتخت ایران در حالی با تساوی خاتمه یافت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این دیدار واکنش نشان داد و نوشت: «مهدی قائدی» با گل دقایق پایانی خود اجازه شکست تیمش را نداد. نود و چهارمین شهرآورد پایتخت ایران با تساوی ۲ بر ۲ همراه بود. در این بازی «ارسلان مطهری» و «مهدی قایدی» برای استقلال و «مهدی عبدی» و «وحید امیری» برای پرسپولیس گلزنی کردند. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی این دیدار حساس پرداخت و نوشت: قایدی با گل دقیقه پایانی شهرآورد تهران را به تساوی کشاند.

«مهدی قایدی» با گل دقایق پایانی خود اجازه شکست تیمش را نداد تا چهارمین تساوی متوالی برای پرسپولیس در لیگ ایران رقم بخورد. استقلال در دقایق اول بازی توسط «ارسلان مطهری» پیش افتاد اما در اواسط نیمه دوم پرسپولیس توسط «مهدی عبدی» بازی را به تساوی رساند و پس از آن نیز «وحید امیری» قرمزپوشان را پیش انداخت. در نهایت هم «مهدی قایدی» در دقایق پایانی گل برتری را به ثمر رساند.

کد خبر 579006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha