ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز در خط هافبک یک علامت سوال بزرگ دارد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس امروز در حالی باید به مصاف استقلال برود که در ترکیب سرخ ها حضور ۳ بازیکن به علامت سوال تبدیل شده است. از میان امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و  میلاد سرلک تنها دو بازیکن می‌توانند در  فهرست یازده نفره پرسپولیس قرار بگیرند

در بازی امروز  حامد لک که آمار خیلی خوبی در این فصل از خودش به جا گذاشته است اولین دربی خود را تجربه خواهد کرد.

یک خط جلوتر دو مدافع میانی سرخپوشان هستند که زوج همیشگی سیدجلال حسینی و حسین کنعانی زادگان خواهند بود و در سمت راست هم سیامک نعمتی مثل همیشه حضور خواهد داشت.

در پست دفاع چپ هم پرسپولیس یک گزینه دارد و آن هم سعید آقایی است که به میدان خواهد رفت و او هم یک دربی اولی است.

از خط هافبک ترکیب پرسپولیس با علامت سوال هایی مواجه می‌شود. هنوز مشخص نیست دو هافبک دفاعی یحیی در این بازی احمد نوراللهی و سرلک خواهد بود یا کمال- نوراللهی و یا اینکه یحیی دوباره تجربه دیدار برابر سپاهان را تکرارا خواهد کرد و از کمال و سرلک یک خط عقب تر از نوراللهی استفاده خواهد کرد تا احمد نور  در نقش هافبک راست به بازی گرفته شود.

با این حال احتمال اینکه یحیی در این بازی کمال را نیمک‌نشین کند تا عالیشاه را به فاز هجومی تیمش اضافه کند بیشتر به نظر می‌رسد.

در خط حمله هم بعد از یک بازی نیمکت نشینی مهدی عبدی بهع ترکیب باز خواهد گشت تا کنار وحید امیری  زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل بدهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک- جلال حسینی- کنعانی‌زادگان- سعید آقایی- سیامک نعمتی- احمد نوراللهی- میلاد سرلک- امید عالیشاه- احسان  پهلوان- وحید امیری- مهدی عبدی

کد خبر 578703

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha