یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادرش کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدپور اظهار کرد: با مراجعه بانویی به پلیس فتا مبنی بر این‌که مدتی است از حساب وی مبالغی توسط شخصی برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده انجام و مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت‌های بازی‌ آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غیرمجاز وجه شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی‌ افزود: تحقیقات و بررسی‌های پلیس حاکی از این بود که فرزند شاکی با در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانکی از کارت و مشخصات حساب بانکی مادرش سوء استفاده کرده است. با توجه به این‌که متهم فرزندشاکی بوده، وی از شکایت خود صرف نظر و رضایت خود را اعلام کرد که پرونده به همراه مستندات مربوطه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا ارجاع شد. از در اختیار قرار دادن کارت بانکی حساب اصلی خود به فرزندانتان خودداری کنید و در صورت نیاز کارتی را با یک سقف مشخص وجه، در اختیار آنان قرار دهید.

شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌ موبایلی موضوع را از نشانی پلیس فتا www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

کد خبر 578573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha