در ترکیب احتمالی هر دو تیم در دربی فردا بازیکنان دربی اولی زیادی حضور دارند.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین دربی تهران در حالی فردا برگزار خواهد شد که چند بازیکن از دو تیم برای اولین بار در این بازی به میدان خواهند رفت که این موضوع ممکن است روی عملکرد آنها تاثیر منفی بگذارد. اگرچه این دومین دربی بدون تماشاگر است که در دوران کرونا برگزار خواهد شد اما با این حال این بازی حساسیت خاص خود را دارد.

در جمع آبی‌ها ۷ بازیکن حضور دارند که برای اولین بار  حضور در دربی تهران را تجربه خواهند کرد. رشید مظاهری،‌محمد حسین مرادمند، احمد موسوی،بابک مرادی،مهدی مهدی‌پور،سجاد آقایی و متین کریم‌زاده دربی اولی‌های استقلال محسوب می‌شوند.  در این میان احتمالا مظاهری، مرادمند،‌موسوی و مهدی زاده در ترکیب اصلی استقلال حضور خواهند داشت تا جمع دربی اولی‌های فیکس استقلال به ۴ نفر برسد.

در تیم یحیی گل‌محمدی اگرچه تجربه برخی بازیکنان این تیم در دربی بیشتر است اما این تیم هم به دلیل تغییرات زیاد در این فصل چند بازیکن دربی اولی در ترکیب خود خواهد داشت.

حامد لک درون دروازه، سعید آقایی، میلاد سرلک و احسان پهلوان ۴ بازیکن دربی اولی پرسپولیس در بازی فردا خواهند بود.  روی نیمکت سرخ‌ها هم آرمان رمضانی،مهدی‌خانی، علی شجاعی، بازیکنانی هستند که سابقه حضور در دربی را ندارند.

 با این حساب در ترکیب هر  دو تیم ۴ بازیکن حضور دارند که در دربی تهران به میدان نرفته اند.

باید دید در دربی فردا  بازیکنان کدام تیم خود را با شرایط حساس این مسابقه تطبیق خواهند داد و کفه ترازو به کدام سمت سنگینی خواهد کرد.

کد خبر 578505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha