مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

در این مقاله به انواع جلدهای سررسیدهای تبلیغاتی می‌پردازیم زیرا یکی از انواع سررسیدهای که در حال حاضر استفاده زیادی هم دارند، سررسیدهای تبلیغاتی است. سررسیدها استفاده‌های زیادی دارند و به همین علت در انواع و اشکال مختلف استفاده می‌شوند.

سررسید و سالنامه 1400.jpg

سررسید های تبلیغاتی که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شوید، جزو دسته ای هستند که طراحی های خاص داشته و با توجه به این موضوع برای این نوع سررسید های از جلد های مخصوصی استفاده می شود تا زیبایی بصری بیشتری داشته باشند.

سررسید ۱۴۰۰ و سالنامه ۱۴۰۰ - بهترین موسسه تولید کننده سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی است. رث چاپ انواع سررسید و سالنامه را با بکارگیری امکانات حرفه‌ای انجام می‌دهد. برای سفارش یا خرید سررسید ۱۴۰۰ و سالنامه می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۴۴۰۵۰ تماس بگیرید. سالنامه و سررسید به دفتر یا کتابی گفته می‌شود که در آن رویدادهای مهم یک سال درج شده است. موسسات چاپ سالنامه مانند رث برای اهداف تبلیغاتی شرکت ها، طراح های خاصی را چاپ می کنند. این دفترها دارای ۳۶۵ برگه به جز برگه‌های اولیه و محل یاداشت شماره‌ تلفن هستند. هر برگه برای یک روز در نظر گرفته شده که اتفاقات و مناسبت‌های آن روز در آن درج شده است.

سررسید ۱۴۰۰ و سالنامه ۱۴۰۰ - تقویم شمسی و میلادی ۲۰۲۱ - کارت تبریک برای سال ۱۴۰۰ و هدایای تبلیغاتی رث

سررسید چه کاربردی دارد؟

سررسید برای اهداف مختلفی استفاده می شود ولی بیشترین کاربرد این وسیله، برای یادداشت مطالب مهم روزانه و بررسی تاریخ است تا بتوان کارهای روزمره را بدون بی نظمی و در اسرع وقت انجام داد. سررسید های در ابعاد مختلف موجود هستند و نوع پرکاربرد آن ها جیبی بوده که مهم ترین ویژگی این مدل قابلیت حمل آسان و در دسترس بودن آن هاست.

خرید سررسید سال 1400

سررسید تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

سررسید تبلیغاتی یک مدل خاص از سررسید هاست که توسط سازمان و افرادی که می خواهند در کنار هدیه دادن کسب و کار خود را به روش های مختلف، تبلیغ کنند استفاده می شود. عموما این مدل سررسید ها یا دارای لوگوی شرکت بوده و یا اسم آن را به همراه دارند و در صفحات ابتدایی یا انتهایی به صورت محدود به مهم ترین خدمات و محصولات مورد نظر سازمان اشاره می کنند.

سالنامه و سررسید تبلیغاتی

چند مدل سررسید تبلیغاتی داریم؟

سررسید های تبلیغاتی تنها در نوع و هدف استفاده با سایر سررسید ها متفاوت هستند و در سایر موارد مانند سررسید های معمولی بوده و ابعاد، نوع کاغذ و جلد های یکسانی دارند. البته دقت داشته باشید که سررسید های تبلیغاتی عموما از جلد های معمولی و ارزان قیمت استفاده نمی کنند و به سراغ جلد هایی می روند که زیبایی و جلوه بصری زیبایی داشته باشند.

سررسید های تبلیغاتی از نظر قطاع

از نظر ابعاد سررسید های تبلیغاتی به دسته های مختلفی مانند سررسید رحلی، جیبی، وزیری، خشتی و اروپایی تقسیم بندی می شوند که نوع جیبی و اروپایی آن با توجه به ابعاد خوبی که دارد بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. البته این نوع سررسید های در کنار کاهش حجم و قابلیت حمل بالا، باعث کاهش هزینه ساخت سررسید های سفارشی نیز می شوند.

سررسید های تبلیغاتی از نظر کیفیت چاپ

سررسید های تبلیغاتی با توجه به این که معرف شرکت هستند باید دارای کیفیت چاپی بالایی هم باشند زیرا فردی که از این سررسید ها استفاده می کنید اگر متوجه کیفیت بد آن ها شود مسلما در مورد سایر محصولات شما نیز شک پیدا می کند، بدین ترتیب باید بهترین کیفیت چاپ ممکن را برای سالنامه استفاده نمود.

انواع جلد های سررسید های تبلیغاتی

برای سررسید های از جلد های مختلفی استفاده می شود که از معمول ترین آنها می توان به گالینگور اشاره کرد. گالینگور به کاغذ های ضخیم و مقاومی که گفته می شود که بافت و رنگ های متفاوتی دارند و با توجه به قیمت پایینی که دارند برای سررسید های معمولی استفاده می شوند؛ اما توصیه می کنیم برای سررسید های تبلیغاتی از این مدل استفاده نکنید و به سراغ جلد های چرم یا جیر بروید. البته دقت داشته باشید که اگر قرار در مقیاس بالایی سررسید تبلیغاتی ارائه کنید برای کاهش هزینه می توانید از این نوع جلد هم استفاده کنید.

جلد چرم برای سررسید های تبلیغاتی

احتمالا گران ترین نوع جلد برای یک سررسید تبلیغاتی، سررسید های نوع چرم طبیعی یا مصنوعی باشند که قیمت نسبتا بالایی دارند ولی جلوه بسیار خاصی به سررسید های شما می دهند. چرم قابلیت چاپ ندارد و از روش هایی مثل روش طلاکوب در آن استفاده می شود که همین موضوع سررسید های نوع چرم را خاص تر نیز می کند.

جلد جیر برای سررسید های تبلیغاتی

جلد جیر هم مثل جلد چرم قابلیت چاپ نداشته و باید به روش هایی مثل حک لیزری از آن استفاده نمود. جلد جیر اشاره به استفاده از پارچه های مختلف با نوع و کیفیت متفاوت است که می تواند شکل بسیار زیبایی به سررسید های تبلیغاتی بدهد و از این لحاظ می تواند گزینه مناسبی برای طراحی و هدیه سررسید های تبلیغاتی باشد.

جلد سلفون برای سررسید های تبلیغاتی

سلفون هم مثل گالینگور از قیمت پایینی برخوردار است و می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای طراحی های اختصاصی برای انواع سررسید های اختصاصی و سالنامه های تبلیغاتی باشد. جلد سخت یا همان سلفون روی کاغذ های گلاسه قرار می گیرد. دقت داشته باشید که طرح اصلی سررسید روی کاغذ گلاسه قرار می گیرد و بعد از آن سلفون روی آن قرار می گیرد. در نهایت این جلد آماده شده روی یک مقوای ضخیم قرار می گیرد و تبدیل به جلد نهایی سالنامه می شود.

قیمت سررسید های تبلیغاتی

قیمت سررسید های تبلیغاتی به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین نمود. با توجه به این تعریف باید در نظر داشته باشید که سررسید های تبلیغاتی، به صورت سفارشی ساخته می شوند و همین موضوع نیز در هزینه آن ها تاثیر گذار است. به طور کلی عوامل زیر در قیمت سررسید های تبلیغاتی تاثیر گذار است.

  • نوسانات بازار
  • جلد مورد استفاده برای سررسید
  • تعداد سررسید های مورد نظر
  • نوع کاغذ و کیفیت چاپ
  • قطاع سررسید
  • امکانات اضافی جلد سررسید
  • فرمت تاریخ سررسید
  • نحوه صحافی سررسید ها

بهترین جلد برای سررسید های تبلیغاتی کدام است

با توجه به تعاریف بالا، می توان گفت بهترین جلد برای سالنامه تبلیغاتی بسته به شرایط این سررسید ها دارد به شکلی که هدف شما هدیه دادن تعداد خیلی محدودی سررسید به افراد خاص باشد، بهترین گزینه استفاده از جلد های چرمی است که بسیار زیبای و در عین حال گران می باشند.

ولی اگر قرار است به تعداد نسبتا زیادی سالنامه تبلیغاتی هدیه کنید بهتر است از نوع جیر استفاده کنید که هم ارزان باشند و هم کار شما بسیار حرفه ای و تخصصی باشد. ولی در صورتی که به تعداد زیادی سررسید تبلیغاتی نیاز دارید باید به سراغ جلد هایی از نوع گالینگور یا سلفون بروید تا هم هزینه زیادی صرف نکنید و هم به هدف خود برسید.

کد خبر 578342

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha