فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان حدود دو سال پس از نمایش در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر سرانجام رنگ پرده را دید.

امير آقايي در فيلم ديدن اين فيلم جرم است

به گزارش همشهری آنلاین، اکران «دیدن این فیلم جرم است» از روز چهارشنبه در سینماهای ۱۹ استان و همه شهرهای با وضعیت زرد کرونا آغاز شده و سینمادوستان در شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، سنندج، آبادان، کرج، همدان، زنجان، قزوین، خرم‌آباد، بیرجند، کرمانشاه، اهواز، بوشهر، ارومیه، شیراز، بیجار، گنبد و گرگان در سالن‌های تاریک به تماشای آن بنشینند.

قرار است سینماهای دو استان تهران و مازندران هم بلافاصله بعد از تغییر وضعیت این مناطق و بهبود نسبی کرونا به جمع اکران‌کنندگان فیلم افزوده شوند. «دیدن این فیلم جرم است» شباهت‌هایی با «آژانس شیشه‌ای» ابراهیم حاتمی‌کیا دارد و مهدی زمین‌پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک‌نیت، احسان امانی و حمید ابراهیمی نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم ولی امونم ندادند… صدای آژیراشون داره نزدیک می‌شه… الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا…» مجموع فروش دو روز اول اکران «دیدن این فیلم جرم است» کمی بیش از هفت میلیون تومان بوده است.

کد خبر 578169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha