ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند از ۲۳ دی قیمت کتاب‌ها را اصلاح و موجودی خود را به‌روزرسانی کنند.

نمایشگاه مجازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، حسین صفری، معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران درباره ویرایش اطلاعات و تغییر قیمت کتاب ناشران در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: از روز ۱۸ تا ۲۱ دی‌ماه این امکان و فرصت را برای ناشرانی که ثبت ‌نام‌شان ناقص مانده است فراهم کرده‌ایم تا بتوانند نواقص ثبت نامی خود را تکمیل و برطرف کنند. این نواقص می‌تواند شامل شماره حساب، استعلام بانک و غیره باشد.

او با بیان این‌که همه ناشرانی که ثبت ‌نام‌شان تایید شده است با ورود به پنل نمایشگاه می‌توانند نسبت به ویرایش موجودی، اطلاعات و تغییر قیمت کتاب خود اقدام کنند، گفت: پیش از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ناشران می‌توانند از تاریخ ۲۳ دی‌ماه قیمت کتاب‌ها را اصلاح کرده و موجودی خود را بهروزرسانی کنند. لازم به ذکر است که تغییر قیمت کتاب تنها یک بار صورت می‌گیرد اما در صورتی که ناشران کتابی را چاپ کرده باشند می‌توانند موجودی خود را تغییر دهند. نکته مهم این است که کتابی که روی سایت برای عرضه و فروش قرار می‌گیرد حتما باید موجود باشد.

صفری در پایان بیان کرد: همچنین ناشرانی که تا کنون موفق به عضویت در سامانه پست کتاب نشده‌اند می‌توانند این کار را در اولین فرصت انجام دهند و بنا به دستورالعمل پست جمهوری اسلامی ایران یک نوبت از طریق این سامانه مرسوله پستی را ارسال کنند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اول تا ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 578089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha