مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای کاهش غلظت آلاینده‌های هوا بنا شده تا مدتی میزان توزیع بنزین معمولی در استان کاهش یابد و توزیع بنزین یورو ۴ بیشتر شود.

نیروگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی درویش‌پور اظهار کرد: برای کاهش آلودگی هوا کمیته اضطراری تشکیل و مصوبات آن به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است. بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، تمام فعالیت‌های عمرانی که باعث تشدید آلودگی هوا می‌شود تا پایان هفته متوقف شده است.

وی توضیح داد: طی مدت مذکور کلیه معادن شن و ماسه و کارخانه‌های تولید بتن تعطیل و استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه منتظرقائم ممنوع شده است. با توجه به اینکه آلودگی هوا ممکن است برای گروه‌های حساسی که در سطح شهر تردد دارند مشکل‌ساز شود، آمبولانس‌های اورژانس در معابر پرتردد حضور دارند تا در صورت بروز مشکل بتوانند در کمترین زمان به مردم خدمات رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به اینکه خودروها نقش به سزایی در آلودگی هوا دارند بنا شده با همکاری پلیس تمامی خودروهایی که فاقد برگه معاینه فنی هستند اعمال قانون شوند. علاوه براین، طی این مدت تمامی خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا متوقف و به پارکینگ ارجاع داده می‌شوند.

درویش پور ادامه داد: برای کاهش غلظت آلاینده‌های هوا بنا شده مدتی میزان توزیع بنزین یورو۴ بیشتر شود. در کاهش آلودگی هوا تنها یک دستگاه مسئول نیست و در کنار تعامل بین‌دستگاهی شهروندان باید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و استفاده کمتر از خودروهای شخصی نقش خود را ایفا کنند.

کد خبر 577725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha