مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۷ اداره گاز شهرستان در این استان به تجهیزات بحران مجهز شد تا در مواقع اضطراری از آن استفاده شود.

شرکت گاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس شمس‌اللهی اظهار کرد: این تجهیزات با صرف ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای شهرستان‌های دره‌شهر، دهلران، مهران، سرابله، ایوان، آبدانان و ملکشاهی هزینه شد تا برای مواقع ضروری مجهز باشند. برای هر کدام از نواحی گاز در شهرستان‌های استان ایلام ۲۲ قلم تجهیزات بحران خریداری شده است.

وی هدف از خرید این تجهیزات را آمادگی قبل از بحران، شناسایی هرچه بهتر برای مقابله و کنترل و حفظ جریان پایدار گاز عنوان کرد و یادآور شد: با نصب این تجهیزات، امکان واکنش در شرایط اضطراری به صورت مستقل برای هر یک از ادارات گاز نواحی در شرایط بحرانی و در صورت قطع هر گونه ارتباط با مرکز استان و سایر نواحی فراهم می‌شود.

شمس‌اللهی اضافه کرد: این تجهیزات برای مدیریت حادثه و شرایط پیش‌آمده به منظور کاهش آسیب‌ها، تلفات و صدمات و همچنین پایداری خدمات گازرسانی خریداری شده است. شرکت گاز برنامه‌های مدونی برای خرید تجهیزات بحران در سایر شهرستان‌های استان در دست اقدام دارد که به مرور اجرا خواهد شد.

کد خبر 577695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha