فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی چند روز آینده ایران گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان و مناطقی از شمال خراسان‌های رضوی و شمالی باران می‌بارد و در ارتفاعات البرز شرقی بارش‌های پراکنده برف داریم. فردا در بیشتر مناطق آسمان صاف و برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار صبحگاهی خواهیم داشت.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی امروز و فردا در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک را پیش‌بینی می‌کنیم همراه با کاهش نسبی دما و همچنین تنگه هرمز و خلیج فارس و دریای عمان طی دو روز مواج هستند. برای روزهای پنجشنبه و جمعه در بیشتر مناطق کشورمان آسمان صاف خواهد بود و پدیده غالب برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار محلی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی گفت: از بعد از ظهر روز شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده را داریم و در شهرهای صنعتی از جمله تهران، کرج، قم، اصفهان و اراک هم افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی گفت: تهران هم امروز آسمان صافی خواهد داشت و گاهی همراه با وزش باد حداکثر دما ۸ درجه بالای صفر و حداقل دما یک درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود. سردترین استان امروز اردبیل با ۱۲ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس با دمای هوای حداکثر ۲۵ درجه بالای صفر بوده است.

کد خبر 577691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha