مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: آبرسانی با تانکر سیار در روستاهای این استان با افزایش شاخص بهره‌مندی آب به ۲۲ مورد رسیده است.

تانکر آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نورالله تیموری روز دوشنبه ۱۵ دی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توانسته است با تکمیل تعداد زیادی مجتمع‌، علاوه بر بهره‌مندی بیشتر روستاییان از آب شرب، تعداد زیادی از روستاها را نیز از گردونه آبرسانی سیار خارج کند.

وی با بیان اینکه اکنون آبرسانی به ۲۲ روستا به صورت سیار انجام می‌شود افزود: برنامه این شرکت برای ۲ سال آینده اتمام آبرسانی سیار در تمام روستاهای تحت پوشش است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اعلام اینکه شاخص بهره‌مندی آب در روستاهای استان بالاتر از میانگین کشوری است یادآور شد: از ۵۵۲ روستای استان ۴۹۸ روستا تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند.

تیموری با اشاره به افزایش توزیع اعتبارها طی سال‌های گذشته گفت: اعتبارهای آبرسانی سال ۹۲ حدود ۵۰ میلیارد ریال بود که از سال ۹۳ تا ‌پایان ۹۷ به ۲۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است. اعتبار مصوب شرکت آبفار استان ایلام در سال ۹۸ نیز ۶۴۰ میلیارد ریال بود که نسبت به سال‌های قبل افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیرعامل آبفای ایلام با اشاره به عملکرد شاخص بهره‌مندی آب از سال ۹۲ تاکنون اضافه کرد: شاخص بهره‌مندی آب در این مدت از ۶۶ درصد به نزدیک ۸۰ درصد رسیده است.

در حال حاضر، ۹۸.۵ درصد از جمعیت روستایی با جمعیتی بیش از ۱۷۷ هزار نفر در ۴۹۸ روستای استان ایلام تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند. تعداد کل مشترکان آب روستایی استان ایلام ۴۵ هزار و ۵۴۴ مشترک است که از این تعداد، ۸۸۵ مشترک عمومی و اداری، ۱۵۸۷ مشترک تجاری و صنعتی و ۴۳ هزار و ۹۹ مورد نیز مشترکان بخش مسکونی هستند.

کد خبر 577543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha