نامه اخیر دادگاه cas به باشگاه پرسپولیس باعث شده سرخ‌ها امید زیادی به تعلیق محرومیت مهاجم گلزن تیم‌شان داشته باشند.

آل کثیر

به گزارش همشهری آنلاین بعد از محرومیت عیسی آل کثیر به دلیل شادی گلش برابر پاختاکور ازبکستان مهاجم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال اسیا ۶ ماه محروم شد. باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد که این محرومیت را از طریق کمیته استیناف ای‌اف‌سی لغو کند اما موفق به انجام این کار نشد.

پیش از فینال لیگ قهرمانان اسیا هم سرخ‌ها یک بار دیگر اقدام به لغو محرومیت آل کثیر این بار از طریق دادگاه عالی ورزش کردند. باشگاه پرسپولیس در نظر داشت تا دست کم برای بازی فینال حکم محرومیت آل کثیر را تعلیق کند اتفاقی که در نهایت نیفتاد و دادگاه عالی ورزش حکم به تداوم محرومیت آل کثیر داد.

با این حال نامه اخیر دادگاه cas به باشگاه پرسپولیس باعث شده تا سرخ‌ها امیدواری زیادی به تعلیق محرومت مهاجم گلزن تیم‌شان داشته باشند.

 روزنامه گل در گزارشی خبر داده که باشگاه پرسپولیس در لایحه درخواستی دادگاه عالی ورزش دفاعیات محکمی از مهاجم تیمش داشته و آنها امیدوارند تا آل کثیر را از بهمن ماه در اختیار داشته باشند. 

تلاش باشگاه پرسپولیس در این لایحه بخشش دو ماه  باقی مانده از محرومیت آل کثیر است. موضوعی که وکلای باشگاه بسیار به آن امیدوارند.

کد خبر 577512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha