سه کتاب تازه «دختر سیب»، «فیقدان آتی» و «کلمه‌لرین آردیجا» در نشر عنوان منتشر و راهی بازار شد.

كتاب دختر سيب در نشر عنوان

به گزارش همشهری آنلاین، رمان «دختر سیب» نوشته وحید علیرضایی داستان پرفراز و نشیب دو دختر به نام‌های آلما و سایه است که حوالی میدان خراسان تهران با چالش‌های بسیار در زندگی روبه‌رو هستند. علیرضایی که پیش‌تر رمان «گستاخ» را نوشته، در این رمان لحن تازه و فضایی واقعگرایانه تجربه کرده و کنجکاوانه به زندگی دخترانی سر زده است که برای رهایی از گرفتاری مالی حاضرند دست به هر کاری بزنند. «دختر سیب» در ۲۶۶ صفحه با قیمت ۵۸ هزار تومان منتشر شده است.

دو کتاب دیگر که نشر عنوان منتشر کرده از شاعر و نویسنده اردبیلی است. «فیقدان آتی» (اسب فقدان) علاوه بر مجموعه اشعار صالح عطایی مقاله «بو ائکیزلر» (این دوقلوها) را شامل می‌شود. اثری درباره شعر نو ترکی در ایران در ۳۱۴ صفحه و قطع پالتویی که قیمت جلد شومیز آن ۶۷ هزار تومان و جلد سخت ۸۷ هزار تومان است. «کلمه‌لرین آردیجا» (در پی واژه‌ها) رمانی ترکی است در ۴۵۸ صفحه و قطع پالتویی که روی جلد ۷۸ هزار و جلد سخت ۹۸ هزار تومان قیمت خورده است.

صالح عطایی متولد ۱۳۴۴ در اردبیل است. سال ۷۶ نخستین مجموعه شعر وی با نام «بلکه داها دییَنمه‌دیم/ شاید دیگر نتوانم بگویم» به دو زبان ترکی و فارسی با ترجمه‌ شهرام شیدایی و چوکا چکاد و مقدمه‌ رضا سیدحسینی چاپ شد. مجموعه داستان دوزبانه «دُن کیشوت و دَلی دومرولون کؤرپؤسؤ/ دن کیشوت و پل دومرول دیوانه» و رمان ترکی‌ «منیم آدلاریم» از این نویسنده سال ۸۳ منتشر شد.

کد خبر 577457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha