پرستاران در انگلیس هشدار می‌دهند که برای نخستین بار از ابتدای شروع پاندمی کرونا پر شدن بخش‌های کووید-۱۹ را ار کودکان مشاهده می‌کنند.

hospital

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی تلگراف لوار دافل، سرپرستار در بیمارستان کینگز کالج لندن می‌گوید گونه جدید جهش‌یافته ویروس کرونا به میزان بالای نگران‌کننده کودکان و جوانان بدون بیماری زمینه‌ای را گرفتار می‌کند.

او می‌گوید: «این گونه جددی بسیار متفاوت است و برای ما به عنوان پزشک، پرستار و سایر کارکنان بیمارستان و هر کسی که در خط مقدم کار می‌کند، بسیار ترسناک‌تر است.»

«ما کودکان بسیاری را می‌بینیم که به بیمارستان مراجعه می‌کنند. ویروس در موج اول شیوع بسیار کم کودکان را مبتلا می‌کرد...اما اکنون کل بخش کرونا را کودکان پر کرده‌اند و همکاران من در بیمارستان‌های دیگر هم با وضعیت مشابهی روبرو هستند.»

خانم دافل که مقام شاخه پرستاری کالج سلطنتی است، می‌گوید این بیمارستان در برابر شمار افزاینده بیماران کووید-۱۹ کمرشان خم شده است.

این هشدارها در هنگامی داده می‌شود که بیمارستان‌ها در مناطقی انگلیس که با اوج‌گیری فزاینده موارد کووید-۱۹ مواجه هستند، اکنون با بیش از ۲۰۰ درصد ظرفیت‌شان کار می‌کنند و بیمارستان‌ّ‌ها در مناطقی که موج فعلی شیوع آنها را چندان تحت تاثیر قرار نداده است، با ۱۵۰ درصد بیش از ظرفیت‌شان کار می‌کنند.

کد خبر 577310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha