زن جوان در تماس با پلیس۱۱۰ درخواست چلوکباب و نوشابه کرد و اپراتور پلیس که متوجه ماجرا شده بود مأموران را برای کمک به این زن به خانه‌اش فرستاد.

مركز پليس 110

به گزارش همشهری‌آنلاین، این زن که ساکن شیراز است چند روز قبل سراسیمه با پلیس۱۱۰ تماس گرفت و در اظهاراتی عجیب گفت یک پرس چلوکباب با نوشابه می‌خواهد. 

کاربر مرکز پلیس جواب داد شما با پلیس۱۱۰ تماس گرفته‌اید، اما در ادامه متوجه شد که زن جوان به ‌دلیل مشکل احتمالی که دارد سعی می‌کند به‌ صورت رمزی مشکلش را بیان کند. 

زن جوان ادامه داد: از دیشب تا حالا غذا نخورده‌ام و بسیار گرسنه‌ام. اپراتور پلیس که متوجه موقعیت اضطراری زن شده بود پرسید شما قادر به صحبت کردن نیستید و کسی کنارتان است؟ زن جواب داد: بله. 

هنوز به درستی معلوم نبود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چه خطری زن را تهدید می‌کند. به همین دلیل اپراتور پلیس نشانی خانه او را پرسید و گفت: چند نفر در آنجا هستند و آیا کسی مسلح است که زن با بله و خیر جواب داد.

به این ترتیب گروهی از مأموران راهی محل حادثه شدند و در آنجا معلوم شد که زن و شوهر جوان اختلافات شدیدی با یکدیگر دارند و جان زن جوان در خطر است که مأموران با حضور به‌موقع توانستند به او کمک کنند.

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، در این‌ باره گفت: در این ماجرا به ‌دلیل عملکرد هوشمندانه و به موقع تماس‌گیرنده و همچنین هوشیاری و احساس مسئولیت کاربر۱۱۰ از حادثه‌ای تلخ جلوگیری شد و این ماجرا به خیر گذشت. 

این مقام پلیس از شهروندان خواست در مواقع بروز خطر از طریق مرکز ۱۱۰ امدادخواهی کنند.

منبع: همشهری
 

کد خبر 576851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha