تا چند سال پیش، شروع سرمایه‌گذاری و کسب درآمد در کمتر از ۵ دقیقه، یک تصور خنده‌دار بود اما اکنون واقعیت است!

image-20201230111913-1.jpeg

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به‌عنوان یک مرجع برای کسب درآمد دوم یا حتی درآمد فعال و اصلی بسیاری از افراد محسوب می‌شود. اهمیت ارزهای دیجیتال مخصوصاً بیت کوین را با توجه به رویکرد افراد نسبت به این ارز و نحوه استفاده از آن در قسمت‌های مختلف جهان می‌توان درک کرد. 

در حال حاضر بیت کوین به‌عنوان یکی از پر اهمیت‌ترین، محبوب‌ترین و گران‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود که حتی افراد غریبه با دنیای دیجیتالی را مجبور می‌کند تا به این ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن فکر کنند.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که باهدف کسب درآمد به دنبال شناسایی راه‌های خرید بیت کوین می‌گردید، این مقاله برای شما نوشته‌شده است.

روش‌های خرید بیت کوین کدام اند؟ آیا من هم می‌توانم بیت کوین بخرم؟

جدای از اینکه به چه روشی می‌توان بیت کوین خرید، برخی از افراد وقتی قیمت بیت کوین را مشاهده می‌کنند به‌صورت کامل از خرید آن پشیمان می‌شوند زیرا فکر می‌کنند که باید سرمایه‌ی هنگفتی داشته باشند تا بتوانند حداقل یک بیت کوین خریداری کنند.

درصورتی‌که برای خرید بیت کوین نیاز نیست شما به دنبال سرمایه گسترده‌ای باشید بلکه می‌توانید تنها قسمتی از یک واحد بیت کوین را بخرید. در اصل هر بیت کوین تا هشت رقم اعشار تقسیم می‌شوند. از این رو می‌توانید با پول کم هم بیت کوین بخرید. اگر بخواهیم دقیق‌تر صحبت کنیم به کوچکترین واحد بیت کوین ساتوشی گفته می‌شود. هر ۱۰۰ میلیون ساتوشی با یکدیگر یک واحد بیت کوین ( یک عدد بیت کوین کامل) را تشکیل می‌دهد. از این رو می‌توانید کوچکترین واحد بیت‌کوین را بخرید که در زمان نگارش این مقاله قیمت آن به ۷ هزار تومان هم نمی‌رسد.

تا اینجای مقاله متوجه شدید که خرید بیت کوین یک آرزوی دست‌نیافتنی نیست اما مسئله‌ای که اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که حتی همین سرمایه کم خود را به‌خوبی نگهداری کنید. برای نگهداری صحیح و اصولی از سرمایه و بیت کوین باید روش اصولی برای خرید فروش انتخاب کنید. برخی از روش‌های خریدوفروش بیت کوین بسیار ساده و خوشایند به نظر می‌رسند اما هیچ امنیتی ندارند که از نمونه آن می‌توان به خریدهای تلگرامی اشاره کرد.

خرید بیت در تلگرام، روشی برای خرید بیت کوین که هیچ تضمینی برای امن بودن آن وجود ندارد!

با توجه به محبوبیت این ارز دیجیتال و جاذبه‌های آن برای مردم، افراد بسیاری سعی دارند تا سرمایه‌گذاری را شروع کنند اما متأسفانه بدون هیچ‌گونه تحقیق و کسب آگاهی، سرمایه‌گذاری به شکل‌های ناامن را شروع می‌کنند.

به‌طور مثال خریدوفروش بیت کوین در تلگرام و واتس اپ از دسته کارهایی است که اگر به هر شکل در فرآیند انجام آن قرار بگیرید احتمال کلاه‌برداری از شما و از دست دادن سرمایه‌تان بسیار زیاد است.

برخی از افراد با توجه به تحریم بودن کشورمان و عدم دسترسی به بازارهای مالی جهان و انواع صرافی ارز دیجیتال بین‌المللی، به خرید بیت کوین در تلگرام رو می‌آورند درصورتی‌که راه بسیار ساده‌تر و مطمئن‌تری برای خرید بیت کوین وجود دارد که در این قسمت به معرفی آن می‌پردازیم.

خرید بیت کوین در معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی

اگر این سؤال برای شما هم پیش ‌آمده که چطوری بیت کوین بخریم، باید بدانید که تنها خرید بیت کوین مهم نیست! بلکه مواردی مثل پشتیبانی یک صرافی معتبر، آسوده‌خاطر بودن از امنیت خرید و نحوه نگهداری از بیت کوین مسئله‌های مهمی هستند که حتماً باید درباره خرید بیت کوین بدانید.

به همین دلیل بهترین انتخاب برای رعایت همه‌ی این موارد، صرافی‌های داخلی معتبر هستند. هرچند که بسیاری از افراد به فعالیت در صرافی‌های بین‌المللی علاقه‌مند هستند اما حقیقت این است که حتی اگر با وجود محدودیت و تحریم‌ها موفق به ساخت اکانت شوید، احتمال بلاک شدن اکانت شما وجود دارد. از این رو پیشنهاد ما ثبت‌نام در صرافی‌های داخلی معتبر است که از بهترین آن‌ها می‌توان به نوبیتکس اشاره کرد.

تجربه خریدوفروش ۵ دقیقه‌ای بیت کوین در نوبیتکس؛ معتبرترین صرافی ارز دیجیتال آنلاین در ایران!

برای خرید ۵ دقیقه‌ای بیت کوین، نوبیتکس را توصیه می‌کنیم. نوبیتکس از صرافی‌های دیجیتال ایرانی است که تمام تلاش خود را به کار بسته تا به بهترین شکل خدمات مربوط به خریدوفروش ارز دیجیتال را ارائه دهد. با بررسی مراحل ثبت‌نام، وجود انواع ارزهای دیجیتال و همچنین ارائه اپلیکیشن خریدوفروش ارز به‌سادگی می‌توان تلاش‌های این صرافی برای تبدیل‌شدن به یک مرجع کامل را متوجه شد.

شما می‌توانید با مراجعه به نوبیتکس، در ساده‌ترین حالت ممکن خرید بیت کوین را شروع کنید. البته در این وب‌سایت تنها امکان خرید بیت کوین وجود ندارد. به‌جز بیت کوین، امکان خرید و فروش اتریوم، استلار، بیت کوین کش، تتر و انواع ارزهای دیجیتال دیگر در نوبیتکس وجود دارد. تنها برای شروع باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید و بعد از گذراندن مراحل احراز هویت، خرید بیت کوین را در ۵ دقیقه انجام دهید!

کد خبر 576702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha