طیبه مخبر دختر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام می‌گوید به دلیل ابتلای تمام اعضای خانواده به کرونا در شهریور گذشته، فقط او و همسرش می‌توانستند داوطلب تست واکسن ایرانی کرونا شوند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، طیبه مخبر فرزند محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و اولین داوطلب دریافت واکسن ایرانی کرونا درباره دلیل داوطلب شدن برای تست واکسن در مرحله نخست بالینی گفت: با این کار قصد داشتم ادای احترامی به دانشمندان ایرانی کنم و امیدوارم مراحل بعدی این فرایند با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

او گفت: خانواده ما در شهریور ماه به کرونا مبتلا شدند و تنها من و همسرم مبتلا نشدیم و اصرار کردیم این کار را انجام دهیم اما آزمایش‌های همسرم مشمول این فرایند نشد. به‌عنوان عضو کوچک جامعه ایرانی بــه دستاوردهای دانشمندان اعتماد کردم و امیدوارم واکسنی تولید شود که تمام مردم را ایمن کند. 

مخبر گفت: بعد از تزریق واکسن، ٧ روز تحت نظر و قرنطینه هستیم، بعد از ٢ تا یک هفته می‌توانیم اینجا را ترک کنیم. همچنین پس از پایان ٢٨ روز، آزمایش‌های لازم انجام می‌شود. البته باید مراعات‌های لازم را در نظر بگیریم تا ویروس از طریق دیگری وارد بدن نشود.

کد خبر 576574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha