فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی کرونا در ایلام گفت: برپایی هر گونه مراسم در آرامستان‌ها ممنوع است و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.

معروف بسطامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، معروف بسطامی در یازدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استانداری ایلام اظهار کرد: با وجود وضعیت نزولی آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بستری‌ها کماکان در ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی دغدغه‌هایی مبنی بر عادی‌سازی و رهاشدگی وجود دارد که از مردم و اصناف می‌خواهیم طبق شیوه‌نامه‌های درمانی و بهداشتی رفتار کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش مسئولان برای پیشگیری از ویروس کرونا تصریح کرد: در طی دو ماه گذشته در سطح استان در آمار میزان ابتلا، بستری و فوتی با کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی مواجه بودیم و این مهم نباید پایان کرونا تلقی شود.

بسطامی همچنین با توجه به سطح هشدار زرد در سراسر استان افزود: حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی با دو سوم ظرفیت است و مدیران موظف به رعایت آن هستند. تمامی اداره‌های استان باید ظرف یک هفته نسبت به نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ماسک برای کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به اداره‌ها و اماکن پر تردد اقدام کنند.

کد خبر 576256

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha