بازار سهام امروز دوشنبه ۸ دی ماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با ۲۱ هزار و ۵۴۶ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد قرار دارد. شاخص کل با معیار هم وزن اما با ۱۵۱۳ واحد کاهش به رقم ۴۷۰ هزار و ۶۲۲ واحد رسید.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۶ شاخص کل با ۲۱ هزار و ۵۴۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۵۱۳ واحد کاهش به رقم ۴۷۰ هزار و ۶۲۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۷۵۱ هزار و ۱۰۱ معامله به ارزش ۵۷ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۸۲ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۸۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۲۳ هزار و ۵۲۳ معامله انجام داده‌اند که ۲۷ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو،  بانک دی و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 576111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha