رئیس جمعیت هلال احمر دیروز از ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دوز واکسن کرونایی اهدایی یک خیر (تهیه شده از کمپانی آمریکایی فایزر) خبر داده بود اما امروز گفت فقط ۱۵ هزار واکسن فایزر به ایران اهدا شده است.

vaccine

به گزارش همشهری‌آنلاین، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در نشست خبری خود در روز گذشته اعلام کرد: «یک موسسه خیریه ۱۵۰ هزار دوز از واکسن ها را با هماهنگی وزارت بهداشت به هلال احمر اهدا کرده است. بحث نگهداری این واکسن‌ها مشکل است و ممکن است امکان انتقال آن با هواپیما وجود داشته باشد اما با توجه به دمای منفی ۷۰ درجه در عرضه مشکل خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید؛ واکسن فایزر به ایران اهدا می‌شود اما امکان انتقال و نگهداری‌ نداریم! | واکسن کرونا فقط برای ۱۵ میلیون ایرانی

او اما امروز و در گفتگو با صدا و سیما، واکسن کرونای فایزر اهدایی یک خیر به ایران را ۱۵ هزار دوز اعلام کرد و گفت: قرار است ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا شرکت فایزر بصورت اهدایی به ایران داده شود. به دلیل شرایط خاص نگهداری این واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت به زودی مراحل انتقال آن به کشور انجام خواهد شد. در زمان رسیدن واکسن نحوه دریافت واکسن در رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد و روز گذشته هم برای پیگیری بیشتر این موضوع جلسه در تهران برگزار کردیم.»

کد خبر 576100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha