یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

بخشدار بخش شاهرود خلخال در استان اردبیل گفت: پس از گذشت ۳ روز از آخرین بارش برف زمستانی، راه ارتباطی ۱۵ روستای این بخش همچنان مسدود است.

برفروبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «سیب پارساپور»اظهار کرد: باوجود تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای مسدود بر اثر بارش سنگین برف اخیر، اهالی ۱۵ روستای خلخال با مشکل تردد مواجه هستند.

وی گفت: برای بازگشایی راه‌های مسدود شده از برف روستاهای شاهرود علاوه بر اکیپ‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از ماشین‌آلات برفروبی و راه‌سازی شهرداری کلور مرکز این بخش و امکانات برفروبی دهیاری‌های شاهرود کمک گرفته شده است.

سیدعیسی کریم‌پور، بخشدار مرکزی خلخال نیز گفت: با تلاش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به‌کارگیری ماشین‌آلات تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی غیر از راه ارتباطی روستای یوزناب سایر مسیرهای ارتباطی روستایی مسدود شده در این بخش بازگشایی شده است.

رئیس اداره راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در استان اردبیل هم از تلاش برای برفروبی و بازگشایی مسیرهای باقیمانده مسدودشده از برف در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۱۰۰ روستای خلخال که بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شده است.

«معروف خسروی» افزود:حجم و ارتفاع بالای برف همراه با  ادامه کولاک شدید موجب کندی در روند عملیات، برفروبی، بازگشایی و پاکسازی راه‌های روستایی پوشیده از برف و گاهی برفروبی چندین باره راه روستایی برخی از مناطق این شهرستان می‌شود.

کد خبر 575905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha