لیگ برتر انگلیس امسال نیز مثل سال های گذشته در تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی دنبال می شود.

راشفورد منچستر یونایتد

به گزارش همشهری آنلاین در اولین بازی از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس لسترسیتی میزبان منچستر یونایتد بود که این بازی با مساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا مارکوس رشفورد در دقیقه ۲۳ منچستر یونایتد را با یک گل پیش انداخت، اما هاروی بارنز در دقیقه ۳۱ گل تساوی لسترسیتی را به ثمر رساند. در ادامه بازی برونو فرناندز در دقیقه ۷۹ گل دوم منچستریونایتد را به ثمر رساند، اما این بار هم لستر توسط جیمی واردی ستاره گلزن خود بازی را به تساوی کشاند. در۲۹ بازی گذشته این دو تیم منچستر یونایتد در ۱۹ بازی پیروز شده و لستر فقط ۲ بردبدست آورده است و بقیه بازی ها با تساوی خاتمه یافته است. در پایان این بازی برونو فرناندز پرتغالی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

با این نتیجه  جایگاه ۲ تیم در جدول تغییری نکرد و  لسترسیتی از ۱۵ بازی صاحب ۲۸ امتیاز شد و همچنان در رتبه دوم باقی ماند. منچستر یونایتد نیز با یک بازی کمتر و با ۲۷ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

در سایر بازی های امروز آستون ویلا با ۳ گل از سد کریستال پالاس گذشت. این موفقیت در حالی برای ویلا بدست آمد که آنها از دقیقه ۴۵ با اخراج مینگز ۱۰ نفره شدند.

برتراند ترائوره در دقیقه ۵ کاتنی هاوس در دقیقه ۶۷ و عنور القاضی در قیقه ۷۶ برای آستون ویلاگلزنی کردند. در این دیدار املیانو مارتینز دروازه بان آرژانتینی ویلا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. دیدار تیم های فولام و ساوتهمپتون نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 575746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha