فرمانده انتظامی کردستان گفت: کارآگاهان پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری باند سایت‌های شرط‌بندی آنلاین در این استان شدند.

سایت شرط‌‌ بندی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی رصد و پایش مستمر فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی موبایلی و تلاش شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتا استان ۳ نفر از کارگزاران سایت‌های قمار و شرط‌بندی‌ آنلاین فعال در حوزه استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس فتا در این عملیات ، تجهیزات رایانه‌ای مورداستفاده جهت انجام بزه توقیف و ۶ عدد کارت بانکی که به عنوان حساب میزبان شرط‌بندی‌های آنلاین با گردش مالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال مورد استفاده بود کشف و مسدود شد و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان برای پیشگیری از وقوع این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد، هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و کارت‌های بانکی خود را تحت عناوین مختلف از جمله فرار مالیاتی و مسدود بودن حساب‌های مالی خود به خصوص حوزه سایت های شرط بندی، در اختیار هیچ‌کس قرار ندهند.

سردار آزادی گفت: در این سایت‌ها کاربران پس از ورود ابتدا مبالغی را واریز می کنند و سپس با تبلیغ و تحریک جوایز بیشتر از آنان خواسته می‌شود که مبلغ واریزی خود را افزایش دهند اما سازوکار و فعالیت این سایت‌ها به گونه‌ی است که امکان برنده شدن را به کاربر نمی‌دهد.

کد خبر 575708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha