بازار سهام امروز شنبه ۶ دی ماه را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل هم اکنون با افت ۲۰ هزار و ۱۹۶ واحد در محدوده یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۲ شاخص کل با ۲۰ هزار و ۱۹۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۴۰۹ واحد افزایش به رقم ۴۷۲ هزار و ۹۱۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۲۹۲ هزار معامله به ارزش ۸۰ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۵ واحد کاهش رقم ۲۰ هزار و ۱۰۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۶۹ هزار و ۹۱۰ معامله انجام داده‌اند که ۴۲ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس و پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 575556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha