مسئول مخابرات بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی مرکز مخابرات این بخش دیروز جمعه ۵ دی باعث قطع ارتباط تلفن ۲ هزار مشترک شد.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،حسین پژمان اعلام کرد: آتش‌سوزی روز جمعه در این مرکز سبب غیرفعال شدن کارتخوان‌های فروشگاه‌ها و مغازه‌ها شده و خللی در عرضه کالا و خدمات ایجاد کرده است. اکنون از طریق سیستم مخابراتی، تلفن‌های همراه اول در شبانکاره راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی مرکز مخابرات شبانکاره سبب قطع تلفن‌های همراه، ثابت و اینترنت مخابرات شده است که نیروهای فنی مهندسی مخابرات شهرستان دشتستان و استان بوشهر در حال رفع مشکل هستند.

رئیس دادگاه شبانکاره دشتستان  نیز گفت: علت آتش‌سوزی مرکز مخابرات بخش شبانکاره، از توابع شهرستان دشتستان در روز جمعه که خسارت‌هایی به اموال و امکانات موجود در این مرکز وارد کرده، در حال بررسی است.

عبدالکریم جمالی با اشاره به اینکه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است بیان کرد: در این حادثه خطوط ارتباط تلفنی ثابت در این شهر دچار اختلالاتی شد و موضوع از سوی ضابطان قضایی و کارشناسان مسئول در حال پیگیری است.

وی افزود: تاکنون شخص خاصی در خصوص آتش‌سوزی‌ مرکز مخابرات شبانکاره دستگیر نشده است.

کد خبر 575541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha