محقق جوان حیات وحش که در دست یک شیر نر گرفتار شده بود با نبردی خونین توانست از چنگ این حیوان جان سالم بدر ببرد.

حمله یک شیر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک محقق حیات وحش که در پارک پرندگان وحشی «اُکاوانگو دلتا» در بوتسوانا آفریقا مورد حمله یک شیر نر قرار گرفته بود با خوش شانسی از این حادثه جان سالم بدر برد.

این اتفاق در تاریخ ۷ دسامبر و زمانی رخ داد که «گوتز نیف» ۳۲ ساله در چادر خوابیده بود. گوتز در یک صحنه با ایجاد خراش روی صورت شیر سعی کرد تا از چنگ این حیوان فرار کند.

در حالی که این مرد جوان با شیر گلاویز شده بود و در جدال با مرگ بود یکی از دوستانش با پرتاب مدفوع فیل و دیگری با راندن لندکروز و حمله به شیر تلاش کردند جان او را نجات دهند.

دکتر «راینر ون براندیس» دوست گوتز با پرتاب مدفوع فیل و حمله به شیر با شاخه درخت تلاش کرد تا جان دوستش را در این حادثه نجات دهد.

ظاهرا این شیر نر پیر که از حمله به دوستان گوتز مایوس شده بود تصمیم گرفته بود تا با حمله به گوتز که در خواب بود آخرین بختش را برای به دست آوردن غذا و زنده ماندن بیازماید.

سرانجام در این مبارزه خونین که حدود ۴ دقیقه به طول انجامید آن‌ها توانستند این حیوان را از پای درآوردند. ون براندیس ۴۶ ساله در این باره گفت: «من صدای فریادهای گوتز را شنیدم. قسمتی از بدن این حیوان تنومند در بیرون از چادر بود، این شیر گرسنه به گوتز حمله ور شده بود و آن‌ها در چادر با هم گلاویز شده بودند. من وحشت کرده بودم. نمی‌دانستم چه کاری باید انجام دهم. با مدفوع فیل و شاخه‌های درخت به شیر حمله ور شدم.»

براندیس افزود: «تومالیتس، یکی دیگر از دوستانم بالای لندکروز پرید و با آن از روی این حیوان رد شد، اما شیر گوتز را رها نکرد. او سه بار دیگر این کار را تکرار کرد تا سرانجام شیر گوتز را رها کرد و وارد علفزار پرید.

دوستان گوتز پس از نجات این مرد جوان، او را با خودروی لندکروز به بیمارستانی در «مائون» در ۵۰ مایلی محل حادثه رساندند. تصاویر منتتشر شده میزان جراحت این محقق حیات وحش را نشان می‌دهد.

 جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

کد خبر 575305

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha