فرهاد مجیدی همچنان با برکناری اش از استقلال کنار نیامده است.

مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی این روزها یکی از گزینه های اصلی تمام تیم های لیگ برتری برای تغییر سرمربی شان محسوب می‌شود.

مجیدی که بعد از برکناری از استقلال هنوز هدایت تیمی را به عهده نگرفته است اخیرا با پیشنهاد تراکتور مواجه شد. تیم تبریزی در تلاش بود تا فرهاد را جایگزین علیرضا منصوریان کند اما سرمربی سابق استقلال این پیشنهاد را نپذیرفت. هرچند مجیدی در ابتدای فصل هم گزینه نیمکت تراکتور بود.

بعد از ردپیشنهاد تراکتور حالا مدیران نساجی که از قضا همگی تمایل به رنگ آبی دارند و سابقه حضور در استقلال هم در کارنامه شان دیده می‌شود سراغ مجیدی رفتند. مجیدی که اصالتا قائمشهری است اما به این پیشنهاد هم پاسخ منفی داده است. گفته می‌شود مجیدی دست کم تا نیم فصل هدایت تیمی را بر عهده نخواهد گرفت. برخی شایعات خبر از انتظار مجیدی برای بازگشت به نیمکت محبوبش می‌دهند و دلیل رد پیشنهادات تیم‌های لیگ برتری هم اتفاقاتی است که ممکن است در آینده در باشگاه استقلال بیفتد. اگرچه محمود فکری در این فصل امتیازات نسبتا مناسبی گرفته اما روند فنی این تیم همچنان مورد رضایت هواداران نیست و شاید یکی دو نتیجه ضعیف دیگر فشارها به او را به حداکثر برساند. باید منتظر ماند و دید تا نیم فصل فکری موفق به سامان دادن تیمش به لحاظ فنی خواهد شد و استقلال شکل مدعی به خود خواهد گرفت یا نه. مجیدی در دسترس ترین گزینه نیمکت استقلال است. او به نظر علاقه ای به نشستن روی نیمکت سایر تیم‌های لیگ برتری را ندارد. 

کد خبر 575140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha