هیات فوتبال آذربایجان شرقی در ماجرای که به هیچ عنوان به آنها مربوط نیست ورود کرده و در نقش وکیل مدافع باشگاه تراکتور سازی عمل کرده است.

تراکتور

به گزارش همشهری آنلاین، آنها امروز نامه ای را برای علی فروغی مدیر شبکه ۳ ارسال کرده اند که به هیچ عنوان در شرح وظایف هیات فوتبال استان نیست و خارج از عرف به شمار می رود. آنها در مقام دفاع از باشگاه تراکتورسازی از مدیر شبکه ۳ درخواست کرده اند که در برنامه آینده فوتبال برتر مالک باشگاه تراکتور حضور پیدا کند و به ابهامات سخنان منصوریان سرمربی سابق تراکتور پاسخ دهند.

هیات فوتبال به قدری دراین امر شتاب زده عمل کرده است که خود جواد ششگلانی در تبریز حضور نداشته و نامه با امضای علی خاکی زاده ارسال شده است. اشاره به این نکته ضروری است که واقعا اگر مالک این باشگاه متمول نبود و این تیم به یکی از ارگان های دیگر استان وابسته بود بازهم هیات فوتبال  زحمت نامه نگاری و دخالت در امری که به هیچ عنوان به آنها مربوط نمی شود را به خود می داد.

علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور، با حضور دربرنامه فوتبال برتر حرف هایی علیه مالک تراکتور زد که  حواشی ای برای این چهره به همراه داشته است. البته نماینده باشگاه تراکتور در گفت و گو با رادیو ورزش به ابهامات ایجادشده پاسخ داد و مدعی شد منصوریان باید ادعا های خود را ثابت کند.

کد خبر 575079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha