شبکه الاعلام المقاوم فیلمی را از دوربین‌های مداربسته فرودگاه بغداد منتشر کرده که مربوط به دقایق ورود هواپیمای شهید سپهبد سلیمانی به فرودگاه بغداد تا لحظات شهادت ایشان و همراهانشان در اقدام تروریستی آمریکاست.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در آستانه سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابومهدی المهندس معاون سابق رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق و همراهانشان، کانال تلگرامی «شبکه الاعلام المقاوم»‌ فیلمی از لحظات منتهی به شهادت این دو شهید بزرگوار منتشر کرد.

در ابتدای فیلمی که شبکه الاعلام المقاوم آن را منتشر کرده است، لحظه ورود خودروی حامل شهید ابومهدی المهندس و همراهان ایشان نشان داده می‌شود که وارد نقطه بازرسی فرودگاه بغداد می‌شوند.

طبق گزارش شبکه الاعلام المقاوم، در بخش دوم این فیلم هواپیمای حامل شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش داده می‌شود که وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد می‌شود و همزمان خودروی حامل شهید المهندس و همراهان ایشان برای استقبال از سردار سلیمانی وارد باند فرود می‌شوند.

طبق این فیلم، پس از گذشت بیش از ده دقیقه شهید سلیمانی به همراه شهید المهندس سوار خودروی یادشده می‌شود و از باند فرود خارج می‌شوند.

شبکه الاعلام المقاوم همچنین گزارش داد، در بخش بعدی شهیدان «حسن مقاومه»‌ و «محمد الشیبانی» نمایش داده می‌شوند که در فرودگاه بغداد هستند و به استقبال شهید سلیمانی و شهید المهندس می‌روند.

بر اساس این فیلم، پس از گذشت ۲۰ دقیقه خودروها از فرودگاه خارج می‌شوند و عملیات ترور این دو شهید بزرگوار و همراهان آنها به دست تروریست‌های آمریکایی صورت می‌گیرد.

نظامیان تروریست آمریکایی بامداد سیزدهم دی ماه سال گذشته در اقدامی تروریستی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی را به همراه چند نفر از رزمندگان مقاومت هنگام خروج از فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

کد خبر 575063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha