مجموع نظرات: ۸
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

اگر کوله بار خود را به قصد مهاجرت بسته اید؛ ولی هنوز در انتخاب کشور مورد نظر برای شروع زندگی جدید، شک و تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید. کانادا کشوری است که می‌تواند برای ساخت آینده ای ایده آل برای مهاجرت انتخاب شود. اما چرا؟

کانادا

این دقیقا سوالی است که عموما مورد پرسش از افرادی که تجربه زندگی و مهاجرت به کانادا را داشته‌اند قرار می‌گیرد؛ که چرا کانادا را از میان این همه کشور برای زندگی انتخاب کرده اند. در این صورت است که مطلع خواهند شد وجود دلایل بسیاری در انتخاب کشور کانادا برای مهاجرت تاثیر گذار بوده است.

زندگی در هر کشوری در کنار داشتن مزایای بسیار، معایبی را هم برای تازه واردین و مهاجران به همراه خواهد داشت.

در ادامه، با بیان مزایا و معایب زندگی در کانادا تا حدودی پی خواهید برد که چرا کانادا توانسته مورد توجه و استقبال مهاجران بین المللی بسیاری قرار گیرد.

دلایل مهاجرت به کانادا

از دیدگاه هر شخصی، مهاجرت به کانادا تنها با یکسری دلایل شخصی و یا ویژگی های مثبتی که در این کشور وجود دارد، صورت میگیرد. با این حال، آگاهی داشتن نسبت به تمامی جنبه های شرایط زندگی در کانادا، هم از جنبه مثبت و هم از جنبه منفی، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و در آن صورت است که متقاضیان خواهند توانست با انتخاب روشی مناسب برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. با مراجعه به موسسه مهاجرتی atlantic724 با کمک و راهنمایی های مشاوران متخصص آن، اطلاعات لازم از دلایل مهاجرت و انتخاب بهترین روش های مهاجرت به کانادا را بدست آورید.

معایب مهاجرت به کانادا

قطعا اقلیم و آب و هوای سرد کشور کانادا در فصل زمستان، برای متقاضیانی که تحمل سرما را ندارند، ممکن است کمی مشکل ساز و اذیت کننده باشد. اما تنها سرما نیست که به‌عنوان معایب زندگی در کانادا شناخته می‌شود.

افرادی که سالها تجربه زندگی در کانادا را داشته‌اند، از مالیات‌های زیاد این کشور شکایت می‌کنند. این مورد معمولا برای مهاجرانی که تا پیش از آن در کشورهایی بدون مالیات زندگی می‌کردند، کمی دشوار است. به همین دلیل، متقاضیان می‌بایست پیش از فراهم سازی مقدمات مهاجرتی خود به کانادا، در مورد مالیات استانی و فدرال، اعتبارات مالیاتی قابل استرداد و غیر قابل استرداد، اطلاعات کافی را کسب نمایند.

معایب مهاجرت کردن به کشور کانادا

گران بودن برنامه مربوط به موبایل و اینترنت هم، شاید به نوعی بتواند برای زندگی در کانادا عیب محسوب شود. چرا که افراد باید هر ماه مقدار قابل توجهی را برای برنامه های اینترنت و موبایل خود پرداخت نمایند.

از دیگر موارد، می‌توان به مرخصی های استحقاقی اشاره کرد. در کانادا از سوی دولت های استانی فقط دو هفته در هر سال به مرخصی استحقاقی تعلق می‌گیرد. البته استان ساسکاچوان سه هفته را برای مرخصی های استحقاقی در نظر گرفته است. این موضوع در میان کارفرمایان برای ایجاد رقابت بیشتر در هنگام استخدام متقاضیان، ممکن است در بازه زمانی طولانی تر و با حقوق بیشتری صورت گیرد.

همچنین جز مرخصی استحقاقی، کارمندان تنها 5 روز برای استفاده شخصی در مواقع بیماری و یا شرایط اضطراری خواهند داشت. از لحاظ مرخصی استحقاقی کشور کانادا پس از دو کشور ژاپن و ایالات متحده در رده سوم  قرار می‌گیرد.

بی شک هیچ کشوری بدون خطا و عیب نیست! زندگی در کانادا هم در عین وجود مشکلاتی محدود، با فراهم نمودن شرایطی مطلوب، مورد پسند و توجه مهاجران بسیاری قرار گرفته است. مزایای زندگی در این کشور به قدری است که معمولا افراد از معایب آن چشم پوشی می‌کنند.

مزایای مهاجرت به کانادا

اصلی ترین مزایای زندگی و مهاجرت در کانادا را می‌توان چیزی فراتر از مسائل مادی در نظر گرفت. اجرای قوانینی مبتنی بر آزادی شخصی و آزادی بیان در کانادا، خود دلیل حائز اهمیتی است که بسیاری از مهاجران را به سمت کانادا می کشاند. چیزی که اجازه می دهد تا افراد بدون ترس از قضاوت و یا واکنش از سوی دولت، با بیان نظرات، خود واقعی‌شان را آشکار نمایند.

وجود سیستم بهداشت رایگان در کانادا هم از مزیت زندگی در این کشور محسوب می شود. شاید استفاده از این سیستم های بهداشتی، پس از انتظاری طولانی در اختیار متقاضیان قرار گیرد؛ ولی خدمات ارائه شده از سوی این مراکز بدون هیچ هزینه ای، قطعا ارزش تمامی این انتظارات را خواهد داشت.

متقاضیانی که به قصد زندگی در کانادا به این کشور مهاجرت می کنند از مراقبت های پزشکی با کیفیت برخوردار خواهند شد و تنها خرید دارو ممکن است برای آنها کمی نگران کننده باشد که این  مورد نیز معمولا از طرف دولت های استانی قابل حل می‌باشد.

برای بسیاری از متقاضیانی که با بیماری های زمینه ای همچون آسم و... دست و پنجه نرم می‌کنند، در اختیار داشتن یک سیستم مراقبت های بهداشتی قوی، اطمینان خاطر و آرامش لازم را به زندگی آنها می‌بخشد.

با وجود همه این مزایا، زیبایی های طبیعی موجود در کشور کانادا، خود دلیلی است که بیشتر از هر چیزی، متقاضیان را به مهاجرت و زندگی در کانادا علاقه مند می کند. زیبایی هایی که در فصل بهار، تابستان، پاییز و حتی زمستان جلوه ای ویژه و منحصر به فردی را به این کشور می بخشد.

مزایای مهاجرت و زندگی در کشور کانادا

کشور کانادا با وجود کوه های مرتفع، مناظر با شکوه، حیات وحش متنوع به همراه بیش از 2 میلیون دریاچه و 300 میلیارد گونه گیاهی متفاوت، رتبه دوم از نظر زیبایی های طبیعی را از بین دیگر کشورهای جهان، از آن خود کرده است.

نتیجه گیری

همه هدف ما در این متن این بود که بتوانیم با بیان تعداد محدودی از دلایل مهاجرت کانادا، مزایا و معایب زندگی در این کشور، افراد را در انتخاب مقصد مهاجرتی مورد نظر راهنمایی کنیم.

بدون شک، کانادا می تواند بهترین گزینه ای باشد که برای ساختن آینده ای روشن و هدفمند انتخاب می‌کنید. کشوری که با ایجاد و در اختیار گذاشتن موقعیت ها و فرصت های مطلوب و بیشماری در پیش روی مهاجران، از طریق روش ها و برنامه های مختلفی، سالیانه به جذب و پذیرش مهاجران اقدام می کند. روش هایی همچون اکسپرس اینتری، تحصیل، کار، سرمایه گذاری، استارتاپ و... که می‌توانند به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن، فرآیند مهاجرتی و اخذ ویزای کانادا را برای متقاضیان هموار کند. کانادا با داشتن بهترین دانشگاه های مطرح در سطح جهانی، سیستم آموزش و پرورش پیشرفته، امکان کار همزمان با تحصیل، همچنین فرصت اشتغال و اقامت دائم بعد از اتمام تحصیلات بهترین شرایط برای جوانان و نوجوانان را فراهم کرده است.

اگر می خواهید برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید، نکات تاثیرگذار بر پرونده مهاجرت تحصیلی مانند حداکثر سن مجاز برای هر مقطع تحصیلی، فاصله بین دو مقطع تحصیلی (گپ تحصیلی)، ارائه هدف و برنامه تحصیلی قانع کننده و میزان تمکن مالی برای هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا را در نظر داشته باشید و با اطلاعات کامل و اطمینان بیشتر قدم در این راه بگذارید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید. کارشناسان موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ با تجربه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی موفق می توانند شما را در این راه یاری کنند.

کد خبر 575036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha