مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین گفت: با راه‌اندازی مرکز ناباروری بیمارستان ولایت در سال ۹۹ امکان ارائه خدمات دولتی رایگان به زوج‌های نابارور استان فراهم شده است.

جنين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پیمان نامدار در نشست شورای راهبردی جمعیت استان قزوین که به مناسبت سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال با حضور استاندار برگزار شد، افزود: امیدواریم با فعالیت این مرکز تعداد زوج‌های نابارور در استان قزوین به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه استقبال زوج‌ها از خدمات این مرکز آن‌گونه که باید نیست، افزود: یکی از دلایل فاصله بین بیمارستان کوثر به عنوان مرکز متخصصان زنان و زایمان دولتی قزوین با بیمارستان ولایت است که باعث شده همه متخصصان این حوزه پزشکی نتوانند در بیمارستان ولایت و مرکز ناباروری حضور داشته باشند. از استانداری تقاضا داریم به دانشگاه علوم پزشکی کمک کند تا با تهاتر با درمانگاه تامین اجتماعی در جوار بیمارستان کوثر، مرکز ناباروری را از بیمارستان ولایت منتقل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین به طور رایگان آزمایش‌های مربوط به دوران بارداری مادران را انجام می‌دهد و همچنین با وجود افزایش قیمت مکمل‌ها و ویتامین‌های دوران بارداری، آنها را در مناطق حاشیه نشین شهرها و روستاها به مادران باردار به شکل مجانی ارائه می‌دهد. در حال حاضر یک مرکز ناباروری نیز از سوی بخش خصوصی به زوج‌های دارای مشکل در قزوین خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 574907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha