مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار و عامل ۶۰ فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه در شهرستان کرج خبر داد.

تلفن همراه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه ۲ دی گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در مناطق غربی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند که سارقان با استفاده از یک  دستگاه موتورسیکلت سرقتی ابتدا طعمه های خود را شناسایی کرده و در فرصت مناسب ، گوشی های همراه شهروندان در خیابان می ربودند و بلافاصله پا به فرار می گذاشتند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در مرحله اول موفق به کنترل سرقت ها شده و  یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را در مخفیگاهش در منطقه حصارک کرج دستگیرکردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم یک موتورسیکلت سرقتی که به وسیله آن اقدام به سرقت می کرد کشف شد و  متهم در بازجویی ها به ۶۰ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی با همدستی یکی از سارقان سابقه دار اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: ماموران همدست این متهم را در شهرستان ملارد شناسایی و پس از دستگیری در بازرسی از مخفیگاه آن تعدادی گوشی تلفن همراه و لوازم خودرو کشف کردند. ارزش اموال سرقت‌شده این باند ۲ میلیارد ریال برآورد شده و  در بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر ۲ از سارقان سابقه‌دار هستند و چند مرتبه به همین اتهام دستگیر و روانه زندان شده‌اند. پلیس همه مالباختگان این پرونده را شناسایی کرده است.

کد خبر 574726

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha