در طی سالهای گذشته با طراحی اپلیکیشن موبایل، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره دستخوش تغییر های زیادی شده است به همین دلیل دیگر نیازی به حضور در اجتماع برای انجام فعالیت های روزانه نیست.

image_a99fee83ec2a0ed259e90204c40f2c569c9d30e9.jpg

به عنوان مثال برای خرید شارژ سیم کارت یا قرار گرفتن در صف های طولانی باجه های بانک ها و یا حتی خرید کالاهای دیجیتال و هر کالای دیگری نیازی به هدر دادن وقت و ورود به بازارهای شهر نیست؛ چرا که امروزه همه این کارها را می توان با چند کلیک روی گوشی هوشمند به سادگی انجام داد. کاربران با داشتن ایده های جدید و خلاقانه در ذهن خود می‌توانند آنها را به سوی عملی شدن هدایت کنند. که در این مسیر شرکت‌های قابل اعتماد و برند می‌تواند به آنها بسیار کمک کند. یکی از این شرکت‌ها که می‌توان آن را حرفه ای ترین شرکت طراحی اپلیکیشن شناخت، ایراکد می‌باشد. این شرکت با قدمتی چندین ساله  و همچنین کادری مجرب و متخصص در انواع زبان‌های برنامه نویسی موبایل، اپلیکیشن های  بسیاری را طراحی و ارائه کرده است. 


 چرا ایراکد به عنوان حرفه ای ترین شرکت طراحی اپلیکیشن شناخته میشود؟

شرکت ایراکد از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در حوزه طراحی سایت و طراحی نرم افزارهای تخصصی آغاز نمود. این شرکت با داشتن مجوزهای رسمی شورای عالی انفورماتیک، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اتحادیه کامپیوتر و موبایل وزارت صنعت؛ اپلیکیشن های سازمانی و فروشگاهی بسیاری طراحی نموده است. طراحی اپلیکیشن از حوزه های مهم و پر کاربرد برای کسب و کارهای امروزی به شمار می آید به همین دلیل ایراکد با تخصص در حوزه زبان های برنامه نویسی موبایل توانست بسیاری از اپلیکیشن های فروشگاهی و خدماتی را طراحی نموده و در اختیار کاربران قرار دهد.

ایراکد به عنوان حرفه ای ترین شرکت طراحی اپلیکیشن از چه زبان های برنامه نویسی برای موبایل استفاده میکند؟

اگر میخواهید به صورت حرفه ای و عالی اپلیکیشن بنویسید و هدفتان از این حوزه، شغل می‌باشد ایراکد زبان جاوا را برای طراحی اپ استفاده میکند. سی‌شارپ گزینه دیگر برای تولید اپلیکیشن‌های موبایلی است. 
اگر دنبال این هستید که واقعا متفاوت باشید و دنیای جدیدی را کشف کنید، پایتون، کاتلین، فلاتر و unity انتخاب ایراکد میباشد. 
و در مورد زبان برنامه‌نویسی برای سیستم عامل ios انتخاب زبان سوئیفت بهترین گزینه برای شما دوستان است. ایراکد با تخصص در تمامی زبان های ذکر شده میتواند رویای شما را در طراحی اپلیکیشن مورد نظرتان به واقعیت نزدیک کند.

خدمات پشتبیانی و مشاوره ای ایراکد به چه صورت انجام میشود؟ 

ایراکد با انجام مشاوره های تخصصی در زمینه طراحی اپلیکیشن و به خصوص طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در خدمت کاربرانی می باشد که برای طراحی اپلیکیشن خود به این شرکت روی آورده اند. کادر مجرب، متخصص و پشتبانی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز یکی از مزایای شرکت ایراکد برای برند ها و مجموعه هایی میباشد که ارتقا و توسعه اپلیکیشن برایشان بسیار حائز اهمیت میباشد.  

نمونه کارهای شرکت ایراکد در حوزه طراحی اپلیکیشن؟

 این شرکت با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، خدماتی، پزشکی، کتابخانه، بیمه، اپ مشابه دیوار و اسنپ و بسیاری موارد دیگر در کنار مخاطبانی است که  برای توسعه کسب و کار و به دست آوردن درآمد بالا به ساخت اپلیکیشن روی آورده اند. 
از نمونه کارهای موفق این شرکت برای طراحی اپلیکیشن میتوان به اپلیکیشن خدماتی همیار هلال جمعیت هلال احمر نام برد که در سال ۱۳۹۸ توسط شرکت طراحی و پیاده سازی شده است. اپلیکیشن همیار بهزیستی، اپلیکیشن صنایع فولاد، اپلیکیشن مسیریاب خدماتی آنلاین و بسیاری موارد دیگر از جمله نمونه کارهای موفق ایراکد در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل میباشد.

خدمات شرکت ایراکد برای طراحی اپلیکیشن موبایل

 مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن در شرکت ایراکد به چه صورت انجام میشود؟

استراتژی هر شرکتی برای طراحی اپلیکیشن متفاوت است اما ایراکد استراتژی و ساختاری را برای مخاطبان و کاربران خود در نظر می گیرد تا بتوانند در این مسیر موفقیت های زیادی را به دست آورده و به درآمد برسند. استراتژی هر اپلیکیشن ممکن است با دیگری متفاوت باشد زیرا اپ ها با یکدیگر متفاوتند. 
گام های اصلی ساخت اپلیکیشن در شرکت ایراکد به شرح زیر می باشد:
• تحلیل و آنالیز بازار هدف ایده و اپلیکیشن
• آنالیز  رقبای اصلی در حوزه فعالیت
• تعیین ریسک  سرمایه گذاری برای ساخت اپلیکیشن 
• طراحی اختصاصی ترین اپلیکیشن و اضافه کردن گزینه های پیشرفته در اپلیکیشن
• ارتباط مداوم با کارفرما در جهت مشاوره و پیاده سازی اپلیکیشن
• ارتقا اپلیکیشن به مرور زمان

 شیوه طراحی اپلیکیشن های اختصاصی در شرکت ایراکد به چه صورت میباشد؟

 بعد از مشخص شدن هدف شما از طراحی اپلیکیشن و مشاوره اختصاصی با مدیران فنی ایراکد که این هدف  ممکن است در جهت برند سازی و یا فروش محصولات و ارائه خدمات در تمامی کسب و کار ها و خبرگزاری ها باشد؛ تمامی ایده ها  و احتیاجات کارفرما آنالیز و تحلیل می شود و طراحان که متشکل از تیمهای حاذق حرفه ای ترین شرکت طراحی اپلیکیشن می باشد، طرح های مناسب و متفاوتی را بر روی برگه ترسیم کرده و در اختیار کارفرما قرار می‌دهند تا چینش نهایی توسط کارفرما ارائه شود سپس طرح نهایی به گرافیست شرکت ایراکد سپرده شده تا به صورت دقیق در فتوشاپ  پیاده نمایند. بعد از انجام این مراحل کد نویسی اپلیکیشن شما با توجه به  طرح گرافیکی نوشته و منتشر می شود.

استفاده ایراکد از تکنولوژی اپ ساز برای طراحی اپ اندروید و ios 


 دو روش کلی برای ساخت اپلیکیشن مورد نظر است ۱) زبان های برنامه نویسی ‏ )۲ استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین
 ایراکد به عنوان حرفه ای ترین شرکت طراحی اپلیکیشن برنامه نویسی اندروید و ios از تیمی حرفه ای در جهت توسعه اپلیکیشن استفاده می کند که با کد نویسی و طراحی خوب، اپلیکیشن هایی را تولید کرده که هم برای اندروید و هم ios مورد استفاده قرار گیرد. این زبان ها شامل زبان برنامه نویسی متعدد است که در سال های اخیرجزئی از بهترین و پر طرفدارترین زبان های برنامه نویسی موبایل میباشد.

  اما اپلیکیشن اپ ساز ایراکد برای ساخت اپلیکیشن های اندروید و ios مورد استفاده کاربرانی قرار می‌گیرد که می خواهند با هزینه کمتری اپ خود را سفارش دهند. اپ ساز ایراکد نوعی اپلیکیشن آماده هستند که هر کاربر با توجه به زمینه کاری خود طرحی مورد نظر را انتخاب نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمت مناسب اپلیکیشن خود را دریافت میکند. 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن های طراحی شده توسط ایراکد چه میباشد؟

اپلیکیشن های طراحی شده توسط ایراکد ویژگی ها و امکانات فراوانی دارند که در اینجا به برخی از آنها اشاره میکنیم:
• مدیریت محصولات
• وضعیت سفارش جدید
• تغییر وضعیت سفارش های کاربران
• ارسال وضعیت سفارش های کاربران
• مدیریت محتوا و صفحات اپلیکیشن
• و بسیاری موارد دیگر

 قیمت طراحی اپلیکیشن در ایراکد چگونه محاسبه میشود؟

 از آنجا که ایراکد جزء شرکتهایی است که می خواهد با کمک کردن به کاربران، آنها را در مسیر رشد و هدف شان قرار دهد؛  قیمت طراحی اپلیکیشن خود را  به کمترین قیمت نزول داده تا در دنیایی کسب و کار امروزی راهی برای پیشرفت و قرار گرفتن در مسیر هدف  برای کارفرما مهیا شود.
 متخصصان  ایراکد همواره در تمامی ساعات شبانه روز و در هفت روز هفته آماده پشتیبانی و مشاوره به مخاطبان خود در زمینه طراحی اپلیکیشن می باشند.

شماره ۰۲۱-۸۸۸۸۱۷۷۶  واحد پشتیبانی و مشاوره ایراکد

کد خبر 574356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha