دونالد و ملانیا ترامپ در آنچه سنت کارت کریسمس کاخ سفید توصیف می‌شود، در کت و شلوار هم‌شکل «تاکسیدو» ظاهر شده‌اند.

ملانیا و ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، بانوی اول آمریکا، آخرین کارت کریسمس ریاست‌جمهوری همسرش را روز جمعه در توییتر منتشر کرد. در این عکس او و شوهرش روی فرش قرمز مقابل پلکان بزرگ کاخ‌سفید که با دکوراسیون کریسمس احاطه شده است،‌ با خوشحالی لبخند می‌زنند.

ترامپ و ملانیا، تصویر کارت کریسمس پیشین خود را در «سالن کراس» کاخ‌سفید گرفته بودند. به‌رغم آنکه چندی پیش صدای ضبط‌شده خانم ترامپ که می‌گفت «چه کسی به کریسمس لعنتی اهمیت می‌دهد» منتشر شد، اما بانوی اول در این تصویر بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

تزیین (کریسمس) کاخ‌ سفید، آخرین وظیفه عمده بانوی اول پیش از ورود جو بایدن در ماه ژانویه بود.

در اوایل سال جاری، استفانی وینستون وولکاف، دوست سابق و مشاور آقای ترامپ، نواری صوتی از شکایت ملانیا ترامپ درمورد وظیفه تزئینات کریسمس کاخ‌سفید منتشر کرد. خانم وولکف کتابی تحت عنوان «ملانیا و من» در مورد دوستی‌ خود با بانوی اول نوشته است. مکالمه میان این دو  پس از دیدار ملانیا ترامپ از یک بازداشتگاه مهاجران در ایالت تگزاس در ژوئن ۲۰۱۸ به‌طور مخفیانه ضبط شده بود.

ملانیا ترامپ در این نوار صوتی می‌گوید: «می‌گویند من همدستی می‌کنم. من مثل او هستم. از او حمایت می‌کنم. به‌اندازه کافی نمی‌گویم و در این مقام به‌اندازه کافی فعالیت نمی‌کنم. من روی پروژه تزئین کریسمس سخت کار می‌کنم، این را می‌دانی؛ چه کسی به کریسمس لعنتی و تزئیناتش اهمیت می‌دهد؟ اما باید انجامش بدهم، نه؟»

کد خبر 574127

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha