کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان شمس‌الشموس نیروی زمینی ارتش روز یکشنبه ۳۰ آذر همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور فرمانده نزاجا در مشهد به بهره‌برداری رسید.

بیمارستان ارتش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم در مشهد گفت: امروز همه پزشکان، پرستاران، بهیاران، بهورزان و کادر درمان کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حال انجام وظیفه هستند.۵۶ بیمارستان متعلق به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور فعالیت  می‌کنند، ۸ بیمارستان از این مجموعه متعلق به نیروی زمینی ارتش است.  

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: تمامی امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی پزشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت هم‌میهنان برای مبارزه با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا قرار دارد.  

دکتر غلامرضا نجارزاده رئیس بیمارستان شمس‌الشموس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: کلینیک پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی این مرکز درمانی در ساختمانی با ۷۱۵ مترمریع زیربنا در دو طبقه ظرف ۱۶ ماه ساخته شد. ساخت و بهره‌برداری این واحد تخصص پزشکی مجهز به ۲۲ اتاق برخوردار از تجهیزات مختلف تخصصی و فوق تخصصی ۱۴ میلیارد ریال هزینه در بر داشت.

کد خبر 574104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha