پرسپولیس با دوپنالتی بی دلیل جام قهرمانی را از دست داد.

پرسپولیس اولسان

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در روزی که میتوانست جام قهرمانی را به دست بیاورد با دوپنالتی بی دلیلی که بازیکنان این تیم دادند نتیجه برده را واگذار کرد. پرسپولیس در نیمه اول با گل عبدی از اوسان پیش افتاد اما در هیجان بعد از این گل احمد نوراللهی با بی احتیاطی پشت پای بازیکن حریف را زد تا داور مسابقه با وی ای آر یک پنالتی به ضرر سرخها بگیرد. ضربه جونیور برزیلی را لک گرفت اما در بازگشت ریباند این توپ را مهاجم گلزن برزیلی تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 با شروع نیمه دوم اگرچه ترس پرسپولیس ریخته بود اما پاشنه اشیل پرسپولیس در این دوفصل در نهایت کار دست این تیم داد. مهدی شیری که تا پیش از فینال در ترکیب سرخها نبود گویا هیچ تصوری از ویدیو چک نداشت. سانتر ارسالی بازیکنان کره ای را مدافع پرسپولیس با بی مسئولیتی محض با دست رد کرد تا به خیال خود اوج هنرش را در دفع توپ به نمایش بگذارد. صحنه ای که با اعتراض بازیکنان اولسان به پنالتی دوم این تیم تبدیل شد و اولسان باز هم توسط جونیور به گل رسید. کاش یکنفر به شیری توضیح می داددر چه بازی ای به میدان رفته است.

بعد از این گل انگار شاگردان یحیی به پایشان زنجیر بسته شد. تیمی که گزینه چندانی هم برای تعویض نداشت. شاگردان یحیی تا پایان بازی تلاش شان  بی فایده بود.تیمی که به سختی به فینال رسیده بود دوباره دستش از رسیدن به جام  کوتاه ماند.

داور: عبدالرحمان جاسم(قطر)

کمک‌ها: رمزان النعیمی و سعود احمد الشهری(هر دو از قطر)

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل: مهدی عبدی ۴۵

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، بشار رسن، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و امید عالیشاه

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب اولسان:

جو سوهوک، دوی بولتوایس، پارک جوهو، کیم این سونگ، سین جین هو، جونیور، یون بیتگارام، ون دوجائه، کیم تایی، هوان کیم کهی، لی چونگ یونگ

سرمربی: کیم دو هون

کد خبر 573943

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha