تنها بازمانده خانواده تویسرکانی از دستگیری عامل قتل عام خانواده خود داد.

قتل تویسرکان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از رکنا، رسیدگی به پرونده قتل عام هولناک خانواده تویسرکانی ،از دو روز قبل در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.اعضای این خانواده در گاوداری محل کار و سکونت خود به قتل رسیده بودند و این در حالی است که اجساد پدر و دختر خانواده مظاهری به فاصله چند متر از هم کشف شد و جسد دو عضو دیگر خانواده بعد از عملیات جستجو در یک چاه پیدا شد.

همچنین جستجو برای پیدا کردن جسد پنجمین عضو خانواده ادامه دارد.

در همین حال تنها بازمانده این خانواده خبر از دستگیری عامل جنایت هولناک در تویسرکان داد و گفت: «یکی از کارگران گاوداری که عامل این جنایت است،با پیگیری ماموران تویسرکان دستگیر شده است.این کارگر از تبعه افغان است و همدستانی هم داشته است که دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار دارد.»

 جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

گفت‌وگو با تنها بازمانده خانواده

 کلمه ها تکه تکه از دهانش بیرون می آید. انگار وسط جمله حرفش را گم می کند.خبری تکان دهنده به گوشش رسیده است که تاب آوردن آن برایش سخت است:«خانواده تویسرکانی قتل عام شدند.»

و این خانواده که حالا نامشان سر زبان ها افتاده است، خانواده محمد بودند. اجساد خانواده اش را یکی یکی پیدا کردند و محمد در گاوداری ای که روزی صدای قهقهه خانواده اش در آن می پیچید،در میان عزای عزیزانش سرگردان است که برای کدامشان سوگواری کند؟

صبح روز حادثه وقتی برای آخرین بار صدای خواهرش در گوش او پیچید فکرش را هم نمی کرد این آخرین باری باشد که طعم شیرین حال و احوال با خانواده اش زیر زبانش مزه کند.

بیشتر بخوانید؛

خانواده تویسرکانی در آخرین تماس خود چه گفتند؟

تلفن را برمی دارد و بعد از چندین تماس بالاخره آماده صحبت کردن است.هر بار با او تماس می گرفتم می گفت بالا سر همان چاهی است که اجساد دو نفر از اعضای خانواده اش در آن پیدا شد و حالا در اضطراب پیدا کردن جسد برادرش،توان حرف زدن نداشت.اما بالاخره دقایقی با ما گفتگو می کند.

موقع حادثه کجا بودید؟
من شغلم آزاد است و موقع حادثه شیراز بودم.در میان خواهر و برادرهایم فقط من متاهل هستم و فرزند ارشد خانواده هستم.

پدرتان چند سال بود که گاوداری داشت؟
پدرم معلم بازنشسته بود.اما از همان زمان که به عنوان معلم خدمت می کرد، مجتمع گاوداری و کشاورزی هم داشت.

چطور متوجه به قتل رسیدن خانواده تان شدید؟
من ارتباط خیلی نزدیکی با خانواده ام داشتم و هر روز چندین بار با آنها تماس تلفنی می گرفتم.چون نوع کار و فعالیتمان هم با هم مرتبط بود و همین باعث می شد که نیازم به تماس و ارتباط با هم بیشتر شود. صبح روز حادثه با خواهرم تلفنی حرف زدم.قرار شد یک ساعت دیگر دوباره با من تماس بگیرد اما خبری نشد.چندین بار به او زنگ زدم.اما ارتباطم با خانواده ام قطع شده بود و خواهرم دیگر با من تماس نگرفت.خیلی نگران شده بودم.24 ساعت تحمل کردم و بالاخره با دوستانی که در روستا داشتم تماس گرفتم و از آنها خواستم به مجموعه گاوداری سر بزنند و از خانواده ام سراغی بگیرند.

دوستانتان در گاوداری چه دیدند؟
چیزی ندیدند.فقط ماشین های خانواده ام را دیده بودند.می گفتند پرشیا و وانت نیسان در محوطه بود اما هیچ کس در گاوداری نیست.خیلی تعجب کرده بودم.سابقه نداشت گاوداری را رها کنند و خالی بماند.خبری از کارگران هم نبود و همین نگرانی و تعجب من را بیشتر می کرد.

چه کسی اجساد را دید؟
با خاله ام و پسرعموی پدرم تماس گرفتم و از آنها خواستم به گاوداری بروند تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است.بعد از دوساعت با من تماس گرفتند و گفتند پسرخاله ام جسد خواهرم را پیدا کرده است.

جسد پدرتان کجا پیدا شد؟
کمی با فاصله از خواهرم دفن شده بود.

اعضای خانواده تان چطور به قتل رسیده بودند؟
نمی دانم چطور به قتل رسیده بودند.هنوز مشخص نیست و منتظرم نظریه پزشکی قانونی بیاید.

باغ شما با شهر چقدر فاصله دارد؟
با تویسرکان 23 کیلومتر فاصله دارد.

جسد یکی از قربانیان پیدا نشده است

یکدفعه انگار که نمی تواند ذهنش را متمرکز سوالات من کند،می گوید:«جسد یکی از برادران کوچکم پیدا نشده و هنوز هم در گاوداری مشغول عملیات جستجو هستند.»

او در ادامه می گوید:«بعداز اینکه جسد خواهر و پدرم کشف شد،جستجو برای پیدا کردن ردی از اجساد بقیه اعضای خانواده ام پیدا شد.جسد مادرم و یکی از برادرانم در چاهی در گاوداری کشف شد اما هنوز جسد برادر دیگرم پیدا نشده است.هنوز هم نیروهای عملیاتی مشغول جستجو در محل حادثه هستند.»

قاتل خانواده تویسرکانی کارگر خانه زاد آنها بود

محمد مظاهری در مورد قاتل خانواده اش می گوید:«کارگری که به اتهام قتل خانواده ام دستگیر شده است،چند سال است که کارگر ماست.مادرم خیلی به او محبت می کرد.خیلی وقت ها زمانی که مهمان داشتیم،اول غذای این کارگر تبعه افغان را می داد.پدر و مادرم خیلی وقت ها بیشتر از اعضای خانواده به فکر کارگران بودند.»

او در مورد انگیزه این کارگر افغان از قتل می گوید:«نمی دانم انگیزه او از قتل خانواده ام چه بوده است.منتظرم تحت بازجویی های تکمیلی قرار بگیرد تا ماجرا مشخص شود.»

کد خبر 573886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha