کرکره برقی، درب اتوماتیک ، جک پارکینگی برقی ، دوربین مداربسته و دزدگیر بخشی از خدماتی هستن که باید در هر ساختمان و اماکنی این روز ها نصب شود تا کارهای روزمره به سرعت انجام گیرد .

قیمت-کرکره-برقی

کرکره برقی

تا چند سال پیش شما در خیابان های هر شهری که قدم میزدید شاهد کرکره های دستی بودید. کسبه ی سحر خیزی که صبح ها  با زحمت فراوانی کرکره ی دستی مغازه ی خود را بالا می دادند و عصر ها آن را پایین می آوردند. یا نقاش هایی را می دیدی که در حال رنگ زدن کرکره های سنتی هستند.  با گذشت زمان کرکره های دستی به دلیل جنس آهنی آن ها در برابر باد و باران ظاهر زیبای خود را از دست می دادند و نیاز به رنگ آمیزی دوباره داشتند. گاهی زنگ می زدند و صاحبان خود را به زحمت می انداختند. کرکره های سنتی پس از چند سال خدمت به کاسبان و بازاریان آرام آرام جای خود را حفاظ های آکاردئونی می دادند.

انواع کرکره برقی جذاب و مقرون به صرفه برای تأمین امنیت و عایق کاری ساختمان های مسکونی و تجاری وجود دارد. به طور کلی کرکره های برقی از صفحات افقی پیوسته و متصل به هم ساخته شده که توسط مکانیزم الکتروموتور، باز و بسته می شود. یکی از خصوصیات اصلی و مهم کرکره برقی برخلاف انواع کرکره های سنتی مورداستفاده، کاربری آسان آن برای همگان بوده و تنها با یک کلید روشن و خاموش می تواند درب ورودی را باز و بسته نماید. از قابلیت های دیگر آن زیبایی و سبکی این نوع کرکره ها و استحکام و دوام آن به واسطه آلیاژ به کار رفته صفحات کرکره ها و همچنین محافظ خوبی در برابر تنش های جوی است. خرید کرکره برقی جهت استفاده در درب های ورود و خروج منازل، پارکینگ ها و ... انجام می شود. قیمت کرکره برقی نیز با توجه به نوع تیغه به کار رفته در آن متفاوت است.

از کرکره برقی  برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می شود،مخصوصا پارکینگ هایی که می خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند.اولین راهنمایی و نکته ای که در خرید کرکره  اتوماتیک باید به ان توجه کرد مرغوب بودن تیغه ها می باشد که باید دقت شود تا از تیغه هایی که از ضایعات الومینیوم ساخته شده اند استفاده نشود زیرا باعث پارگی تیغه ها در مفصل و سروصدای زیاد هنگام عملکرد می شود.پس اگر کسی پیشنهاد قیمت کرکره برقی پایین تری به شما داد بدانید که ممکن است تیغه ها مرغوب نبوده ویا سبک باشند که سبک بودن هم باعث فرورفتگی در اثر ضربه می شود.مهمترین مزیت کرکره اتوماتیک فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت بیشتر با استفاده از  نیروی کمتر است. شما می توانید باز یا بسته شدن کرکره برقی را دقیقا همانطور که می خواهید انجام دهید. فقط با فشردن یک دکمه، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید.

جک پارکینگی درب اتوماتیک

اهمیت استفاده از جک درب پارکینگ در آسایش مردم قابل انکار نیست و امروزه بیشتر درب های  پارکینگ ساختمان مجهز به جک پارکینگ هستند. در این میان انتخاب یک جک درب پارکینگ مناسب ازجمله دغدغه های مشتریان در این زمینه می باشد. امروزه بیشتر درب های ساختمان‌ها به منظور دسترسی راحت تر برای ساکنین مجهز به جک پارکینگی شده‌اند و با فشردن یک دکمه به راحتی درب برای ورود و خروج باز می‌شود.

جک پارکینگی

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی ، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد. توجه کنید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید.

دزدگیر اماکن و منزل

دزدگیر ها کارکرد بسیار ساده و در عین حال مهمی دارند. استفاده بجا و مناسب از دزدگیر منزل می تواند تاثیر مهمی در امنیت منزل و محل کار شما داشته باشد. دزدگیر درب ورودی آپارتمان و کارخانه و دزدگیر مغازه از سنسور های خاص خود بهره می برند. به این شکل که سنسور ها با تشخیص شرایط خطر، آژیر را به صدا در می آورند. اصلی ترین این سنسور ها سنسور تشخیص حرکت است. تشخیص دادن حرکت توسط این سنسور ها با استفاده از حسگر مادون قرمز انجام می گیرد.

قیمت نصب دزدگیر اماکن

بهترین راه حفاظت از حریم شخصی و محل آرامش شما استفاده از دزدگیر منزل است. بهترین دزدگیر منزل با هدف حفاظت از محیط داخلی و بیرونی منزل , خانه یا آپارتمان در برابر ورود افراد غیر مجاز نصب می شود و به خوبی هرگونه تحرکی را در محیط دریافت کرده و اعلام می کند. قطعا دزدگیر منزل بهترین و موثر ترین راه برای پیشگیری از سرقت و اطلاع رسانی بعد از ورود سارق به محل است . در اکثر مواقع دزدان با فهمیدن اینکه منزلی دارای دزدگیر است از سرقت آن صرف نظر می کنند و در مواردی هم که از وجود سیستم دزدگیر و اعلام سرقت اطلاعی ندارند پس از ورود با شنیدن صدای آژیر پای به فرار می گذارند . دزدگیر منزل را می توان طوری برنامه ریزی کرد که پس از تشخیص ورود غیر مجاز علاوه بر اعلام سرقت توسط آژیر به پلیس و دیگر همسایگان نیز تماس بگید و پیغام اخطار سرقت و  آدرس را جهت مراجعه آنها اعلام کند.

گروه امنیت ساختمان و اماکن ایمن صنعت با شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ بزرگترین فروشگاه محصولات جک درب اتوماتیک پارکینگ، درب شیشه ای اتوماتیک، اپراتورهای درب شیشه ای ، راهبند پارکینگ ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته و شیشه سکوریت می باشد که در طی یک دهه تلاش و انجام بیش از صدها پروژه با تکیه بر نیروهای متخصص و مجرب خود به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد . نصب انواع کرکره برقی و جک پارکینگ درب شیشه ای راهبند و قفل برقی ریموت دار از فعالیت های اصلی فروشگاه ایمن صنعت میباشد .

کد خبر 573846

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha