شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

 رئیس جمهور گفت: اول آذر خیلی نگران بودیم و ۱۶۰ شهر ما قرمز بود ولی الان تعداد شهرهای قرمز ما صفر است و شهر قرمزی نداریم؛ این به دلیل همت و بزرگواری مردم عزیز است.

حسن روحانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: اینکه در شش‌ ماهه اول امسال رشد اقتصادی ما با نفت و بی‌نفت مثبت شد برای ملت ما افتخار است. هرچند که در بعضی از مشاغل این رشد انجام نشد اما در کشاورزی و صنعت این اتفاق رخ داد.

وی افزود: امیدواریم ۶ ماهه دوم سال هم این رشد اقتصادی بماند. همچنین پیش‌بینی ما این است که رشد اقتصادی ما در سال بعد هم مثبت باشد. امیدوارم بتوانیم تورم را هم مهار کنیم و شرایط را برای رشد اقتصادی در بخش خدمات هم فراهم سازیم.

روحانی با اشاره به شب یلدا اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم در شب یلدا به خاطر مصادف بودن با روز پرستار، برای حمایت از پرستاران و حمایت از سلامت مردم جامعه در مراسم یلدایی که همیشه بوده و اساس آن نیز احترام به بزرگ خانواده و صله رحم است، برای سلامتی بزرگان خانواده دید و بازدیدها متوقف شود و از طریق تلفن و فضای مجازی این مراسم را بدون حضور انجام دهند.

رئیس جمهور با یادآوری اینکه در دو ماه اخیر مردم، کسبه، اصناف، حمل و نقل عمومی و خانواده‌ها برای کاهش شیوع کرونا بسیار همکاری کردند، گفت: اول آذر خیلی نگران بودیم و ۱۶۰ شهر ما قرمز بود ولی الان تعداد شهرهای قرمز ما صفر است و شهر قرمزی نداریم این به دلیل همت و بزرگواری مردم عزیز است.

وی ادامه داد: مردم در شرایط کرونا، دولت و کادر درمان و همه نیروهایی که بار مسئولیت را بر دوش کشیدند، دست به دست هم دادند و این اتحاد و همدلی و اعتماد مردم به تخصص بهداشتی کشور بود که ما را از این موج سهمگین نجات دهد.

رئیس جمهور تاکید کرد: وقتی آمارها و نمودارها را نگاه می‌کردیم تقریبا همه جا موج سوم از موج قبلی بیشتر بوده است. هم ویروس قوی‌تر شده بود و هم به سمت سرما رفته بودیم.

کد خبر 573813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha