شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در دو عملیات همزمان و جداگانه بیش از ۶۵۰ کیلو مادر مخدر تریاک از یک اتوبوس مسافری و یک کامیون کشف و چهار نفر را بازداشت کردند.

تریاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی از استان‌های جنوبی به خراسان رضوی دست یافتند. با بررسی‌های پلیسی مشخص شد قاچاقچیان با یک اتوبوس مسافربری و یک کامیونت وارد خراسان رضوی می‌شوند. با این سرنخ‌ها مثلث عملیاتی با حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرماندهی انتظامی تربت حیدریه و پلیس تایباد تشکیل شد.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه در این عملیات گسترده اتوبوس مسافربری حامل مواد افیونی را که عازم مشهد بود متوقف و در بازرسی از آن ۵۵۸ کیلو تریاک جاسازی شده در بدنه خودرو کشف و سه متهم را دستگیر کردند. پلیس شهرستان تایباد هم در اقدامی ضربتی، کامیون حامل مواد مخدر را در مسیر مشهد متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کرد.

کد خبر 573776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha